Hvem skal vite kjønn?

Visste det ikke med første, men følte ikkje det var så spesielt, glømte heile kjønnet egentlig :laughing002
Tok iallefall 1 time etter at ungen blei født før eg tenkte tanken. Også hadde eg hatt så følelse på det kjønnet at det blei berre ok. Med dei 2 andre visste eg kjønnet og kjøpte inn ting og klær til kjønnet, var klare med navn og diverse. Syntes det var mye koseligere.

Vil vite ☺️ forrige gang bare visste jeg helt inn i ryggmargen at det var jente, helt fra positiv test, så ul ble bare en bekreftelse. Vil vite nå om jeg kan gjenbruke alt jeg har, eller om jeg skal bytte litt av det rosa med blått

Hadde ikke klart å gå hele svangerskapet uten å vite - alt for nysgjerrig :joyful: :smiley-bounce012

Det hadde vore artig å ikkje vite:think005 blir jo glade uansett, og mi he klare eit par navn til både gut og jente:love017 men, så var det detta med strikking og fargar og slik… Jordfargar er alltids nøytralt og fint, men med x-antal strikkegale tanter, gammeltanter, bestemødre og oldemødre er det ytra eit sterkt ynskje om ei litt tidlegare avklaring:happy090

Vurderte tidligere å ikke vite, men tror det blir å vite.
Også fordi mamma skal være med på OUL og hun har sagt hun kommer til å prøve å se etter kjønn. Og det er uaktuelt at mamma veit og ikke jeg :hilarious:
Det skjønner jeg!! Blir mer og mer usikker jeg altså. Forrige gang fikk vi ikke vite før uke 25 eller noe sånt så jeg har fortsatt god tid da.

Det skjønner jeg!! Blir mer og mer usikker jeg altså. Forrige gang fikk vi ikke vite før uke 25 eller noe sånt så jeg har fortsatt god tid da.
Ja, fort gjort å bli usikker rundt det! Er jo spennende å ikke vite, men andre fordeler å vite. :) Såpass seint, ja. Har god tid da ja.

Ja, fort gjort å bli usikker rundt det! Er jo spennende å ikke vite, men andre fordeler å vite. :) Såpass seint, ja. Har god tid da ja.
Ja, jeg var overvektig så det var vanskelig å få bilder, pluss at det er 10år siden så de har sikkert bedre utstyr i dag.

Ja det blir spennende altså!! Føles liksom helt uvirkelig at det er "noen"
Har du en følelse hva det er?
Ja, jeg skjønner det fortsatt nesten ikke, enda jeg er 15+3 OG jeg har vært på UL to ganger og sett lille.
Har egentlig ingen følelse på det, nei. I starten tenkte jeg gutt, men er gått over til jente. Men så tenker jeg fornuftig at det har jo ikke noe å si, og prøver å tenke gutt av og til og jente av og til :hilarious: Hva med deg?

Ja, jeg skjønner det fortsatt nesten ikke, enda jeg er 15+3 OG jeg har vært på UL to ganger og sett lille.
Har egentlig ingen følelse på det, nei. I starten tenkte jeg gutt, men er gått over til jente. Men så tenker jeg fornuftig at det har jo ikke noe å si, og prøver å tenke gutt av og til og jente av og til :hilarious: Hva med deg?
Jeg har veldig guttefølelse egentlig men jeg vet ikke hvorfor.
Jeg føler meg veldig anderledes nå enn når jeg gikk med jente ihvertfall.

Åå, her hjemme er vi såå utålmodige så vi må vite:hilarious::Heartred nesten så vi går rundtoss selv:love7

Vi vil vite. Er også for utålmodig og det kan være veldig fint å vite med tanke på all planlegging ❤️

Har alltid følt at første barnet blir gutt, men nå har jeg en liten fornemmelse på at det er en jente. Blir uansett like glad hva enn det viser seg å være ❤️

Etter to gutter må jeg vite det. Skulle I utgangspunktet ikke vite første man men var umulig ikke se det på ul

Her er vi for nysgjerrige til å vente, måtte til og med spørre på tul i dag. Hun antydet hva det så ut som, men får ikke bekreftet før oul :)

Back
Topp