Hva jobber dere med?

Jeg er lektor i historie og engelsk, og har ett år igjen på bachelor i skolebibliotek :) men har permisjon i år, for byttet jobb i februar og det har vært hektisk. Jobber litt som lærer, og mye med andre administrative oppgaver :)

Pedagogisk leder i barnehage her også! :)

Jobber på bensinstasjon. :bag:
Kan umulig være den eneste som ikke er høyt utdannet her inne..? :smiley-ashamed005

Leter fremdeles etter det jeg har lyst til å bli når jeg blir stor :hilarious:

Jag kör lastbil, men är sjukskriven pga skada i skulder och helt plötsligt mitt i sjukskrivningen skulle vi ha en liten så det ser ut som att det är en stund innan jag är tillbaka i jobb :bag:

Kan umulig være den eneste som ikke er høyt utdannet her inne..? :smiley-ashamed005

Er heller ikke høyt utdannet, kun vidergående og fagbrev :)

Hehe, jeg tenker at uansett hvor mye skole man har, så handler det jo bare om å finne noe man trives med :)

Hehe, jeg tenker at uansett hvor mye skole man har, så handler det jo bare om å finne noe man trives med :)

Ja, det er klart. Jeg har ikke greid å finne det engang, dessverre. Bensinstasjon er pyton. Men det er bedre betalt enn å stå uten jobb. ><

• Liker
Reactions: HCS
Back
Topp