❄️ IKM uke 1 ❄️

Tusen takk.
Den var jo svak da,men det er vel forhåpentligvis riktig. Tenkte å ta en til i kveld eller er det om et par dager det anbefales å ta for å se om den blir sterkere?
Hvis du er usikker så anbefales det å ta blodprøve hos legen med måling av hCG ❤️
Strimmeltester er laget for å bekrefte/avkrefte en ev graviditet, ikke for å måle stigning av hCG❤️
 
Hvis du er usikker så anbefales det å ta blodprøve hos legen med måling av hCG ❤️
Strimmeltester er laget for å bekrefte/avkrefte en ev graviditet, ikke for å måle stigning av hCG❤️
Ok skjønner, men er det ikke sånn at den er svak nå fordi det er tidlig? .
Jeg er nok gravid altså, er vel bare det at man forventer litt klarere tester for å tro det av og til
 
Ok skjønner, men er det ikke sånn at den er svak nå fordi det er tidlig? .
Jeg er nok gravid altså, er vel bare det at man forventer litt klarere tester for å tro det av og til
Hvor mange dpo er du? Er helt normalt med litt svakere tester tidlig i forløpet❤️
 
Jeg som liksom ikke skulle teste før mandag tok jo test i dag :hilarious: Jeg var sikker på at tr var på tur tidligere i dag (så sikker at jeg stappet oppi en tampong) men når den skulle skiftes var det ingenting og ingenting siden. Da måtte jeg jo teste igjen men neida, bare den vanlige skyggen:banghead: Nå kan bare tr komme så jeg får begynt på ny runde!

3DD042BA-6FD9-4626-BEA1-1E4D49347574.jpeg
 
Jeg fikk mensen for et par dager siden. Fant aldri el denne måneden siden eltestene ikke ble negative etter Ma. Nå er de de det, og mensen er på plass. Ser frem mot en ny syklus :)
 
Var bra sikker på det selv et par ganger :hilarious: Men deilig at ting er i gang igjen og nå tenker jeg å prøve ut temping.

Hvordan går det med deg? :woot:
9dpo og blenda test, så regner med TR kommer om noen dager.. fikk positiv 8dop med cb digital uke og make sure sist, så regner med jeg ikke er gravid❤️
D3ED784A-D25B-4CB1-B5E0-487AA0BB627A.jpeg
 
Back
Topp