Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Cd 2, og to dager til jeg skal starte med letrozol! :happy:

Sa til mannen for noen dager siden at tr har oppfører seg rart de siste mnd. Liten blødning og lite smerter.
Pleier jo blø så mye og ha så ille med smerter.
Denne gang.. Denne gang er vi deg vi pleier å være. Blør igjen om alt og det er smerter hele tiden..
Blæh.
Kanskje kroppen har vært i ubalanse?
Jaja, i morgen henter jeg pillene, og jeg er såååå klar!

Lurer på om el vil være til vanlig tid, eller om den blir påvirket at letrozol. Kunne tenke meg at den var på cd 14. for da blir det ikke list i pakking/reising.

I morgen starter jeg på letrozol!!!!

Merker jeg er sykt gira, men likevel veldig redd for at det blir kræsj ifht reising midt i el. Redd for å ta letrozol, glede meg til nytt håp, også blir det ingen aksjer pga at vi er slitne, stresset og midt mellom kofferter.

Så jeg håper jo da. Planlegger i midt eget hode når vi skal få lagt inn aksjer også håper jeg det er nok.
Huff. Merker jeg synes det er vanskelig når mannen tar «så lett på det»
Har liksom prøvd å forklare, men igjen. Jeg har vært klar i mange år for dette, han har for ikke mange mnd bestemt seg. Så for han har vi akkurat begynt, jeg begynte for mange år siden jeg…
:meh:

Men men. Dette blir bra. Ikke snakke meg ned nå da. :happy:

Lykke til!!! Får håpe gullegget kommer nå!

3 dagen med Leteozol! :happy:
Bare to igjen. Merker ingenting. Men det skal jeg vel heller ikke. Undres litt over om el blir som vanlig, eller om det blir noen forandringer.
Håper den blir utsatt :angelic: for jeg kunne trengt nooen dager ekstra denne gangen.
Fått el tester i posten, kjøpt make sure graviditets tester. Så nå er jeg skikkelig klar :laughing001 så nå har jeg vel rundt 50 babyplan og 20 makesure

Snart er det el! Allerede på cd 8, sist pp fikk jeg jo positiv på cd 11!
Spent på denne gangen med letrozol.
Begynte å teste for el i går kveld. Så starter jeg morgen å kveld i dag.
Spent på tidsforskjell og el testing. Og skal jeg tisse på flyet? Hahaha.
:laughing001

Last edited:

Går an det og, jeg tok EL test på toget x)

Haha. Ikke sant :laughing001 Og kveld her er jo morgen der. Så blir litt i bakvendt land føler jeg.
Ja, er rundt 5-6t forskjell. Husker ikke helt, for de har ikke klokkestilling, men mener jeg ringte hjem rundt 23-00 til mamma, og da var det jo bare såvidt kveld for mamma :p

Ja, er rundt 5-6t forskjell. Husker ikke helt, for de har ikke klokkestilling, men mener jeg ringte hjem rundt 23-00 til mamma, og da var det jo bare såvidt kveld for mamma :p
Ja. Tror det er 6 timer nå. Så vi lander midnatt norsk tid, men der er det morgen. Så blir jo helt surr :laughing001

Så spennende!! Og god tur, kos deg masse på ferie! :cool:

Stikker innom fra ferie!
Kan melde fra at letrozol har hvertfall utsatt el denne gang, sist gang hadde jeg el på cd11. Noe jeg syntes var litt tidlig. Cd 13 nå, fortsatt negativ el test men sterkere enn den har vært!
OG JEG ER SÅ GLAD FOR DET!!
Kan melde om 30 varmegrader i Thailand og to stykk som synes det er mye koseligere å hygge seg på ferie enn hjemme i vanlige rutiner. Passer perfekt når el er nå snart!
Kanskje er dette som må til? Håpe håpe :smiley-angelic001
ferie, hygge, varme, letrozol og concive plus!
Mannen er litt med interessert. Vi lo godt i går kveld når jeg skulle teste for el med noen øl innabords og helt gjennomsiktig urin. :happy::laughing001
Nesten usynlig strek på den.

Cd 14 og el er på plass. Vil si jeg testet positivt på el i dag tidlig. (For meg er dette midt på dagen) :hilarious:
Vanskelig å teste for el to ganger om dagen da væske inntaket er så høyt Ila dagen.
Men vi har lagt nok med aksjer, med bare masse kjærlighet :Heartred
0931A2B4-93B8-4336-927C-993232B9E98F.jpeg

Cd 14 og el er på plass. Vil si jeg testet positivt på el i dag tidlig. (For meg er dette midt på dagen) :hilarious:
Vanskelig å teste for el to ganger om dagen da væske inntaket er så høyt Ila dagen.
Men vi har lagt nok med aksjer, med bare masse kjærlighet :Heartred
Vis vedlegget 393038
Hurra for EL! Jeg ble gravid på min første runde med Letrozol, så jeg håper veldig for deg ❤️ Og nyyyt ferien!

Hurra for EL - til perfekt tid! ❤️

Back
Topp