❤️ Uke 49 ❤️

Tenkte bare å vise dere denne. Make sure tidlig, forventer EL i dag :hilarious:

41F9795F-D58E-4741-92A1-63DA47736935.jpeg
 
Cd 16, venter enda på el..
Jeg er på cd 24. De gangene jeg har hatt «normal» syklus har jeg fått EL på cd 21. Men venter enda. Forrige pp var uten EL, så… EL testen var veldig negativ, men begynner å kjenne det skikkelig på kroppen at noe er på gang, så vil tro jeg får positiv EL test om et par dager :angelic: I tillegg så har jeg skikkelig troa denne pp også, så håper virkelig det blir en fin julegave å få i år:D
Når bruker du å få EL? Er den sen ift hva du bruker?
 
Sånn har mine vært og, pluss den ene som faktisk hadde rosa strek.. Sendte Mail til make sure, så venter på svar.
Skuffende, spesielt når man er i dpo-land og det eneste man ønsker er å se strek :bored: Spent på om du får svar..

Jeg har fått skygge på omtrent alle mine tidligtester hittil uansett merke. Derfor tenkte jeg å sjekke nå når jeg vet jeg ikke er gravid. Nå vet jeg hvertfall at jeg ikke skal ha store forhåpninher når jeg ser skygge på tidligtest. Testet også Make sure vanlig og Babyplan vanlig i samme urin og de var blenda. En slags kalibrering før galskapen starter om noen dager :hilarious:
 
Skuffende, spesielt når man er i dpo-land og det eneste man ønsker er å se strek :bored: Spent på om du får svar..

Jeg har fått skygge på omtrent alle mine tidligtester hittil uansett merke. Derfor tenkte jeg å sjekke nå når jeg vet jeg ikke er gravid. Nå vet jeg hvertfall at jeg ikke skal ha store forhåpninher når jeg ser skygge på tidligtest. Testet også Make sure vanlig og Babyplan vanlig i samme urin og de var blenda. En slags kalibrering før galskapen starter om noen dager :hilarious:
Jaa, her er sånn min så ut, og jeg venter jo også på EL, så vet jo at jeg ikke er gravid :p Streken var virkelig rosa, og kom etter 2 1/2 min ca. Så hadde jeg vært uvitende, hadde jeg nok følt på en glede først kanskje, før videre testing ville avkreftet
 

Vedlegg

  • 986139A5-1C0C-4604-AE67-9F65827CA8D4.jpeg
    986139A5-1C0C-4604-AE67-9F65827CA8D4.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 49
Jaa, her er sånn min så ut, og jeg venter jo også på EL, så vet jo at jeg ikke er gravid :p Streken var virkelig rosa, og kom etter 2 1/2 min ca. Så hadde jeg vært uvitende, hadde jeg nok følt på en glede først kanskje, før videre testing ville avkreftet
What?! Hvordan er dette mulig? Den er jo positiv :eek:
 
Jaa, her er sånn min så ut, og jeg venter jo også på EL, så vet jo at jeg ikke er gravid :p Streken var virkelig rosa, og kom etter 2 1/2 min ca. Så hadde jeg vært uvitende, hadde jeg nok følt på en glede først kanskje, før videre testing ville avkreftet
:wacky: Huff, din var jo positiv, ikke bare skygge. Tidlig eller vanlig?
 
Back
Topp