Du vet du er gravid når..

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Denne tråden må vi jo ha ❤️
Post dine typiske gravid-rariteter. :D

Du vet du er (tidlig) gravid når.. du fryser litt; selv med tykk dyne på, og selv med febersyk unge sammen med deg ><

.. når du går rundt og er litt redd for dårlige lukter, for du brekker deg lettere enn før :p

Du vet du er (tidlig) gravid når.. du fryser litt; selv med tykk dyne på, og selv med febersyk unge sammen med deg ><
Ååh jeg er også skikkelig frysepinn for tiden! Visste ikke dette var et symptom??:o men det forklarer mye :p :joyful:

Ååh jeg er også skikkelig frysepinn for tiden! Visste ikke dette var et symptom??:eek: men det forklarer mye :p :joyful:

Ja, tydeligvis... O.o Jeg har blitt sånn hver gang..!

Når man ikke lenger har bare "litt lyst på" noe, men har STERKT BEHOV for ting...
(Jeg måtte cave for sjokoladen i stad, føltes ut som jeg kom til å dævve uten sjokolade)

..Når du prøver å tenke ut hva du kan si når kolleger spør deg om hvorfor du ikke drikker på julebordet som er om to uker :dead:
Si at du går på antibiotika, og vil ikke ødelegge effekten av den pga alkohol. Må lage deg en historie med halsbetennelse eller noe snart da :hilarious: :p

Back
Topp