♡ Terminliste ♡

Oj, har du noen erfaring fra ene/begge sykehusene? Er fra Bærum selv, men bor i Kongsvinger! :)
Fødte nr 2 på Bærum og det var bare helt fantastisk sammenlignet med fødsel nr 1 på Drammen. Du har familierom, jeg fikk selv velge om jeg ville bli satt i gang samt når og bestemme en del av prosessen rundt fødselen og opplevde god oppfølging der i svangerskapet også.

• Liker
Reactions: HCS
BoomBoom - 37- 3-Skien-26 juli

Oj, har du noen erfaring fra ene/begge sykehusene? Er fra Bærum selv, men bor i Kongsvinger! :)
Må legge til at jeg fødte på Bærum når jeg bodde i Aurskog-Høland som jeg nå også gjør. Men hørt mye positivt om kongsvinger så vurderer den i stedet pga kortere reise vei. Ahus nordbyhagen er uaktuelt pga det ikke er klassifisert som mor og barn vennlig sykehus og pga mange negative erfaringer fra Ahus på mange andre områder.

Må legge til at jeg fødte på Bærum når jeg bodde i Aurskog-Høland som jeg nå også gjør. Men hørt mye positivt om kongsvinger så vurderer den i stedet pga kortere reise vei. Ahus nordbyhagen er uaktuelt pga det ikke er klassifisert som mor og barn vennlig sykehus og pga mange negative erfaringer fra Ahus på mange andre områder.

Jeg fødte førstemann på Kongsvinger. Syns det var veldig fint, er familierom der også. Litt gammelt da, men fødestuene er fine og moderne :) men ikke sånn veldig fin dusj/bad på rommet senere. Vi bor jo bare 5 min unna sykehuset. Er likevel litt usikker, for da gutten vår kom slet han litt med pusten og det er ingen barnelege på vakt der... Måtte til Ahus, og det var kjipt. Men fikk komme tilbake dit etter opphold på nyfødtintensiv, veldig snille var de <3

Back
Topp