Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Korsn lag heie du på da ?Ja, men ser mest Premier League![]()
Glory, glory!Man United![]()

Ja gratulere me seiernVeldig! I Norge heier jeg på de som vant ligaen og i England de som leder den så meget fornøyd om dagen![]()

Sambo e oxo unitedGlory, glory!![]()
Heia vel og merke på Arsenal idagVeldig! I Norge heier jeg på de som vant ligaen og i England de som leder den så meget fornøyd om dagen![]()

Må bare krysse fingrene for at vi kommer helskinna gjennom sesongen med hodet hevetSambo e oxo unitedog min pappa, så e selv oppvokst me d

JaMå bare krysse fingrene for at vi kommer helskinna gjennom sesongen med hodet hevet![]()
bare folk ( merk. Ronaldo) ikke oppfører seg som om han eie heile verden så kan d jo være en sjanse for dem

Ååå! Takk! Ja, det håper jeg virkelig skjer!Ja gratulere me seiernbare knus rbk i helga
![]()
Ser ut som dem berga seg fra nedrykklinja i allefall og d e jo superbraJeg elsker fotball! Både norsk og engelsk
Norsk så går det i Aafk![]()
så har dokker lånt en av vårres
Jaa det ser bra! Dei kan vel gjere det helt sikkert i dag. Så vi får seSer ut som dem berga seg fra nedrykklinja i allefall og d e jo superbraså har dokker lånt en av vårres
![]()
Han Gilbert KomsonJaa det ser bra! Dei kan vel gjere det helt sikkert i dag. Så vi får seÅå hvem er det vi har lånt? Har vel ikke helt klart å følge med på spillere det siste året må jeg innrømme
![]()
Han fikk barn samtidig som meg sist, dama hans var i termingruppaHan Gilbert Komson![]()

Hehe kult da, men korr han spilte da ?Han fikk barn samtidig som meg sist, dama hans var i termingruppa![]()
![]()