Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke snøring på de andre så langt. Men Jenny var liksom ett naturlig valgJeg ser på!!! Jeg blir så nysjerrig men er så dårlig på å finne det ut
Tenkte også på Jenny Skavlan!

Jaa! Eneste var kommentaren om at hun alltid har vært seg selv - men Jenny har vel spilt rollerHar ikke snøring på de andre så langt. Men Jenny var liksom ett naturlig valg![]()

Ja, men tenker mer personlighetsmessig jeg da. Hu har jo alltid hvert seg selv privat. Men det var mest sysakene og attityden. Vet ikke jeg. Men jeg sa det til venninna mindre JT sa det at det var JennyJaa! Eneste var kommentaren om at hun alltid har vært seg selv - men Jenny har vel spilt roller![]()

Ja det passa midt i blinken alt det andre!Ja, men tenker mer personlighetsmessig jeg da. Hu har jo alltid hvert seg selv privat. Men det var mest sysakene og attityden. Vet ikke jeg. Men jeg sa det til venninna mindre JT sa det at det var Jenny![]()

Jeg syns stemmen høstes litt eldre ut enn Jenny Skavlan? Hmm! Også tenkte jeg nesten at syhintene ville bli FOR obvious?Ja, men tenker mer personlighetsmessig jeg da. Hu har jo alltid hvert seg selv privat. Men det var mest sysakene og attityden. Vet ikke jeg. Men jeg sa det til venninna mindre JT sa det at det var Jenny![]()
Tenkte Daniel Franck jeg også!Jaa! Veldig gøy med maskorama-trådMine gjett foreløpig er:
Zombien - Bjørn Johan Muri
Snøroboten - Mari Maurstad
Dandy - Alexandra Joner
Frøya - Synnøve Skarbø
Ulven - Adrian Sellevoll
Rabagasten - Daniel Franck
Men fy flate det er vanskelig![]()

Artig! Var noe med kroppsspråket og stemmen der!Tenkte Daniel Franck jeg også!![]()
Drar de en Markus og MartinusOg hytta er to personer..? Da er det jo bare dobbelt så vanskelig å gjette![]()

Haha, meget mulig! Vi får se...Drar de en Markus og Martinus![]()
Oi, spennende! Hvilken radiokanal?Jeg tror hytta er en radiovert jeg ser ansiktet på. Husker bare ikke navnet hennes![]()
Musikken de spilte er fra reiseradioen på NRKOi, spennende! Hvilken radiokanal?
Ja, stemmer! Det må jo være et hint. Tenkte du på Mari Stokstad? Jaaaa! Det må det være!Musikken de spilte er fra reiseradioen på NRK
Ja!!!! Måtte Google navnet. Men j det er henne!!Ja, stemmer! Det må jo være et hint. Tenkte du på Mari Stokstad? Jaaaa! Det må det være!
Marte mente jeg, men du skjønte kanskje detJa!!!! Måtte Google navnet. Men j det er henne!!