Maskorama-tråden

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Noen som er med???

Hvem tror du de er?

Jeg er sikker på at snøroboten er Jenny Skavland.

Jeg ser på!!! Jeg blir så nysjerrig men er så dårlig på å finne det ut :hilarious:

Tenkte også på Jenny Skavlan!

Jaa! Eneste var kommentaren om at hun alltid har vært seg selv - men Jenny har vel spilt roller :wideyed:
Ja, men tenker mer personlighetsmessig jeg da. Hu har jo alltid hvert seg selv privat. Men det var mest sysakene og attityden. Vet ikke jeg. Men jeg sa det til venninna mindre JT sa det at det var Jenny :hilarious:

Ja, men tenker mer personlighetsmessig jeg da. Hu har jo alltid hvert seg selv privat. Men det var mest sysakene og attityden. Vet ikke jeg. Men jeg sa det til venninna mindre JT sa det at det var Jenny :hilarious:
Ja det passa midt i blinken alt det andre!
Syns dette er så spennende :hilarious:

Jaa! Veldig gøy med maskorama-tråd :D Mine gjett foreløpig er:
Zombien - Bjørn Johan Muri
Snøroboten - Mari Maurstad
Dandy - Alexandra Joner
Frøya - Synnøve Skarbø
Ulven - Adrian Sellevoll
Rabagasten - Daniel Franck
Hytta - Maj Britt Andersen

Men fy flate det er vanskelig :hilarious:

Last edited:
Jeg syns stemmen høstes litt eldre ut enn Jenny Skavlan? Hmm! Også tenkte jeg nesten at syhintene ville bli FOR obvious? :p

Jaa! Veldig gøy med maskorama-tråd :D Mine gjett foreløpig er:
Zombien - Bjørn Johan Muri
Snøroboten - Mari Maurstad
Dandy - Alexandra Joner
Frøya - Synnøve Skarbø
Ulven - Adrian Sellevoll
Rabagasten - Daniel Franck

Men fy flate det er vanskelig :hilarious:
Tenkte Daniel Franck jeg også! :hilarious:

Og hytta er to personer..? Da er det jo bare dobbelt så vanskelig å gjette :p

Jeg tror hytta er en radiovert jeg ser ansiktet på. Husker bare ikke navnet hennes :banghead:

Jenny Skavlan på insta har "maskoramaparty" hjemme hos seg, så hun er neppe der og synger i kveld btw! Hehe :p

Back
Topp