Nedtelling til tredje trimester❤️

Solsikke20

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Alltid gøy å ha noe og telle ned mot. Kunne ikke se vi hadde en tråd til dette fra før, så håper det stemmer!

Ser det står litt forskjellig om at tredje trimester starter 27+0 noen steder, og 28+0 andre steder. Men NHI sin nettside sier 27+0 - så da tenker jeg vi kan ta utgangspunkt i det❤️
 
Det stemmer, jeg fant den her :)

1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)
2. trimester 13-26 uker (13+0-26+6)
3. trimester 27-42 uker (27+0-42+0/fødsel)

55 om jeg telte riktig
 
Bare jeg som ikke vil telle ned? :hilarious: Er på et herlig sted i svangerskapet der jeg har minimalt med plager, elsker å se den voksende magen og generelt bare vite at jeg er gravid uten å ha nevneverdige plagsomme symptomer. Vil gjerne nyte dette lenge slik det er nå :love2
 
Bare jeg som ikke vil telle ned? :hilarious: Er på et herlig sted i svangerskapet der jeg har minimalt med plager, elsker å se den voksende magen og generelt bare vite at jeg er gravid uten å ha nevneverdige plagsomme symptomer. Vil gjerne nyte dette lenge slik det er nå :love2
Så fint at du koser deg med graviditeten!❤️ Synes du skal nyte så lenge du kan!
 
Blir med og teller ned her etter OUL :)
 
1/1/2023 er jeg 27 uker, litt under 3 mnd til!
 
Bare jeg som ikke vil telle ned? :hilarious: Er på et herlig sted i svangerskapet der jeg har minimalt med plager, elsker å se den voksende magen og generelt bare vite at jeg er gravid uten å ha nevneverdige plagsomme symptomer. Vil gjerne nyte dette lenge slik det er nå :love2
Skjønner deg veldig godt! Nyt det :love017 :Heartred
 
Back
Topp