Noen som har prøvd på et spesielt kjønn?

Fant en god beskrivelse av det vi føler:
Når man blir gravid får man to potensielle barn: en jente og en gutt. Når man får vite kjønn, så «forsvinner» den ene og man føler litt sorg for barnet som ikke ble noe av. Samtidig har man sterke følelser for barnet som blir.
Likte den :love7

Spennende å se hva du ender opp med også da ❤️ Oppdater her :smiley-angelic003
Ble det jente eller gutt? :)
Nipt svaret kom idag... og det blir.....
en ny guttelutt :Heartblue Så nå er jeg litt trist, samt har dårlig samvittighet for de følelsene. Men han er varmt velkommen ♡ Skjønner ikke hvordan man får til å lage jente :p

en ny guttelutt :Heartblue Så nå er jeg litt trist, samt har dårlig samvittighet for de følelsene. Men han er varmt velkommen ♡ Skjønner ikke hvordan man får til å lage jente :p
Gratulerer, det blir fint med 3 gutter ❤️ Når man kommer over sorgen ❤️ Tok en dag for meg :happy:
Når det er sagt. De har funnet ut at det er egget som velger sædcellen. Så eggene våre vil nok bare ha gutteceller :hilarious::schocked028 hjelper lite da, å ha sex lenge før EL … haha! Veslebror sparker masse i magen i skrivende stund ❤️ Blir varm i hjertet ❤️

Gratulerer, det blir fint med 3 gutter ❤️ Når man kommer over sorgen ❤️ Tok en dag for meg :happy:
Når det er sagt. De har funnet ut at det er egget som velger sædcellen. Så eggene våre vil nok bare ha gutteceller :hilarious::schocked028 hjelper lite da, å ha sex lenge før EL … haha! Veslebror sparker masse i magen i skrivende stund ❤️ Blir varm i hjertet ❤️
Hadde masse håp, men det kommer man ikke langt med desverre... det går nok over om ei stund ♡

I min samboers familie er det bare gutter. Alle brødrene har fått gutter, og det er kun gutter oppover i familien.. vi har og gutt.. så det er garantert det er gutt i magehuset og nå :hilarious: Har en teori om at jenter ikke overlever. Noe genetisk.. blir 3 gutter her og, hvis det viser seg å stemme..

God klem! Husk at følelser kan man ikke rå over, så prøv å ikke ha dårlig samvittighet. Men man kan jobbe med dem, og prøve å etterhvert snu trist om til fint.

Back
Topp