Nukis
Forumet er livet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Julemiraklene 2025
Vet ikke endaBle det jente eller gutt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke endaBle det jente eller gutt?![]()
SpennendesVet ikke endaVurderer å ta nipt, da vet jeg om 2-3 uker. 3 uker til tul, da er jeg 12+4.
Fant en god beskrivelse av det vi føler:
Når man blir gravid får man to potensielle barn: en jente og en gutt. Når man får vite kjønn, så «forsvinner» den ene og man føler litt sorg for barnet som ikke ble noe av. Samtidig har man sterke følelser for barnet som blir.
Likte den
Spennende å se hva du ender opp med også daOppdater her
![]()
Nipt svaret kom idag... og det blir.....Ble det jente eller gutt?![]()
Så nå er jeg litt trist, samt har dårlig samvittighet for de følelsene. Men han er varmt velkommen ♡ Skjønner ikke hvordan man får til å lage jente Gratulerer, det blir fint med 3 gutterNipt svaret kom idag... og det blir.....
en ny gutteluttSå nå er jeg litt trist, samt har dårlig samvittighet for de følelsene. Men han er varmt velkommen ♡ Skjønner ikke hvordan man får til å lage jente
![]()

hjelper lite da, å ha sex lenge før EL … haha! Veslebror sparker masse i magen i skrivende stund Hadde masse håp, men det kommer man ikke langt med desverre... det går nok over om ei stund ♡Gratulerer, det blir fint med 3 gutterNår man kommer over sorgen
Tok en dag for meg
Når det er sagt. De har funnet ut at det er egget som velger sædcellen. Så eggene våre vil nok bare ha guttecellerhjelper lite da, å ha sex lenge før EL … haha! Veslebror sparker masse i magen i skrivende stund
Blir varm i hjertet
![]()
Det er lov å være skuffet ogsåHadde masse håp, men det kommer man ikke langt med desverre... det går nok over om ei stund ♡
I min samboers familie er det bare gutter. Alle brødrene har fått gutter, og det er kun gutter oppover i familien.. vi har og gutt.. så det er garantert det er gutt i magehuset og nåNipt svaret kom idag... og det blir.....
en ny gutteluttSå nå er jeg litt trist, samt har dårlig samvittighet for de følelsene. Men han er varmt velkommen ♡ Skjønner ikke hvordan man får til å lage jente
![]()
Har en teori om at jenter ikke overlever. Noe genetisk.. blir 3 gutter her og, hvis det viser seg å stemme..God klem! Husk at følelser kan man ikke rå over, så prøv å ikke ha dårlig samvittighet. Men man kan jobbe med dem, og prøve å etterhvert snu trist om til fint.Nipt svaret kom idag... og det blir.....
![]()