Gjenbrukbare klemmeposer

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Hvilke er best?
Må man ha «startsett» eller kan man bare kjøpe posene?
 
Jeg anbefaler kun posene og fyll de med trakt :)
MEN ikke posene fra twistshake, de er forferdelige smale!

Disse derimot:
https://www.babycare.no/doddlebags-...gINeuDZkTM8rmHCJhj9do4pMiee_EZwBoCgI4QAvD_BwE

Magiske! Enkle og fylle og enkle og vaske! Har forsøkt begge typene, og de jeg linker til har holdt i 4 år, nå er de slitne og besøket søpla en etter en innimellom :) her er de i daglig bruk!
De så jo greie ut - fint med gjennomsiktig så slipper jeg skrive på hva det er :hilarious:
Tror det går ca to poser om dagen så regner med å spare inn kostnaden rimelig kjapt :D
 
De så jo greie ut - fint med gjennomsiktig så slipper jeg skrive på hva det er :hilarious:
Tror det går ca to poser om dagen så regner med å spare inn kostnaden rimelig kjapt :D

Disse posene brukte vi også til forrigemann. Fornøyd med de :) mener jeg vasket de i oppvaskmaskin.
 
Er veldig fornøyd med Babylivia sine :)
 
Bruker doodlebags, fornøyd så langt:) De er gjennomsiktige slik at barnet får en bedre følelse av hva som er inni. Følger med en tusj man kan skrive utenpå med som enkelt vaskes bort med vann.
 
Hvilke skje passer til de ulike klemposene?
Har aldri brukt skje på posen. Har gitt med vanlig skje men så fort han skjønte Åssen han sugde det i seg på egenhånd så ble det enklest.
 
Back
Topp