❤️ IKM UKE 35 ❤️

Babydrømmen87

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Velkommen til IKM uke 35❤️

Jeg er nok en utålmodig sjel og lager gruppe på cd1. Men etter en exu som kroppen så fint har klart å ordne selv, er jeg max gira på å komme i gang igjen. Aner ikke hvordan syklusen min blir, men jeg lager en gruppe uansett. Og satser på at el kommer i rett tid❤️

Nå krysser jeg fingrene for mange positive tester i denne gruppa❤️

Fyll ut: Nick - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

F.eks.: Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP43 - EL 15.08 - IKM 31.08


Mandag 29.08.22
• Stiiine89 - 32 - B3 - Pp7 - El 15/8 - Ikm - 29/8



Tirsdag 30.08.22
• Ma3 - 40 - B2 - PP21- EL 17.08 - IKM 30.08


Onsdag 31.08.22


Torsdag 01.09.22

• Hoppetossa - 35 - B3 - PP1 - El 18.08 - IKM 1/2.09




Fredag 02.09.22



Lørdag 03.09.22

• Ljubav94 - 27 år - PP6 (blitt gravid men mistet i 4 av 5 prøveperioder) - B4 - EL 20.08 - IKM 03.09



Søndag 04.09.22





GRAVID❤️

• Lykke2023 - PP6 - 34 - B2 - EL 17.08 (mer sannsynlig (18.-19.) - IKM 28.08 (mest sannsynlig 29.-30.08 en plass)
• Hirka89 - 32 - B2 - PP6 (5 etter MA) - EL 20-21/08 - IKMca.03/09
• Martetine - 32 år - B2 - pp1 - el 14/8/22 - ikm 29/8/22



TR:sad015
FruMarihøne- 33 år - PP25 - B2- EL 15.08 - IKM 29.08
• BabyBluum - 33 år - PP13 - EL 15.08 - IKM 29.08
• Nallill - B2 - PP1 - EL 17.08 - IKM 31.08
• *Maya* - 41 år - B1(med ny mann) - PP18 - EL 20/8 - IKM 31/8
• Maho94 - 28 år - PP3 - B2 - EL 19.08 - IKM 03.09
• Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP43 - EL 19.08 - IKM 31.08
• FruFrøken-31-B4-PP8-EL 20.08-IKM 31.08
• Verpesjuk! - 35 - B3 - PP4 - EL 20/8 - IKM 3/9
 
Last edited:
Ååååh skulle ønske jeg kunne melde meg inn her! Begynte å blø i dag :playful: Men jeg har så sen EL, om jeg skal gå ut i fra de siste syklusene. Så tror IKM muligens ikke er før mandagen i uke 36.
 
Ååååh skulle ønske jeg kunne melde meg inn her! Begynte å blø i dag :playful: Men jeg har så sen EL, om jeg skal gå ut i fra de siste syklusene. Så tror IKM muligens ikke er før mandagen i uke 36.
Hadde vært hyggelig om el viste seg å komme litt tidlig denne gangen❤️
 
Åååh ja! Denne gangen hadde jeg ikke EL før CD22 :dead: Men jeg fikk i det minste en lutealfase på 11 dager nå i stedet for 9 som gangen føre :playful:
Det er jo veldig positivt at lutealfasen ble lenger da:happy: har du alltid hatt kort fase og tok du noe for at den skulle bli lengre?
 
Det er jo veldig positivt at lutealfasen ble lenger da:happy: har du alltid hatt kort fase og tok du noe for at den skulle bli lengre?
Aner ikke..jeg begynte å teste med EL tester og tempe etter jeg hadde MA i mars. Ble gravid raskt med gutten min og den som endte i MA, så da rakk jeg liksom aldri tenke så mye over syklusen. Og da jeg ikke prøvde, så tenkte jeg hvert fall ikke over noe. Så jeg vet faktisk ikke om jeg alltid har hatt så kort lutealfase, eller om det er en effekt av aborten. Eneste jeg vet er at jeg aldri har hatt 100% stabil syklus, men variert litt i lengde. Har ikke tatt noe spesielt nå. Men tenker å ta en tur til gyn å få en undersøkelse. Har jo aldri sjekka meg etter aborten heller. Kanskje jeg kan bli beroliget, få noen råd eller noe hjelp.

Hvordan går det med deg ettet exu? Får du noen flere fryseforsøk?
 
Aner ikke..jeg begynte å teste med EL tester og tempe etter jeg hadde MA i mars. Ble gravid raskt med gutten min og den som endte i MA, så da rakk jeg liksom aldri tenke så mye over syklusen. Og da jeg ikke prøvde, så tenkte jeg hvert fall ikke over noe. Så jeg vet faktisk ikke om jeg alltid har hatt så kort lutealfase, eller om det er en effekt av aborten. Eneste jeg vet er at jeg aldri har hatt 100% stabil syklus, men variert litt i lengde. Har ikke tatt noe spesielt nå. Men tenker å ta en tur til gyn å få en undersøkelse. Har jo aldri sjekka meg etter aborten heller. Kanskje jeg kan bli beroliget, få noen råd eller noe hjelp.

Hvordan går det med deg ettet exu? Får du noen flere fryseforsøk?
Ok, jeg skjønner.

Det går greit med meg. Bare sjeleglad for å fått ordentlig blødning idag. Den kom nøyaktig på dagen jeg hadde forventa mens om jeg hadde hatt vanlig syklus. Så krysser fingrene for at jeg kommer fort inn i syklus igjen.

Vi har ingen embryo igjen på frys. Så jeg og samboer har lagt en plan om at vi skal prøve selv i to sykluser nå (ble jo spontant gravide i april, men mistet). Sitter den ikke i løpet av disse månedene, så setter vi i gang med nytt IVF forsøk❤️
 
Ok, jeg skjønner.

Det går greit med meg. Bare sjeleglad for å fått ordentlig blødning idag. Den kom nøyaktig på dagen jeg hadde forventa mens om jeg hadde hatt vanlig syklus. Så krysser fingrene for at jeg kommer fort inn i syklus igjen.

Vi har ingen embryo igjen på frys. Så jeg og samboer har lagt en plan om at vi skal prøve selv i to sykluser nå (ble jo spontant gravide i april, men mistet). Sitter den ikke i løpet av disse månedene, så setter vi i gang med nytt IVF forsøk❤️
Så bra at det ser ut til at du kanskje går rett inn i normal syklus da :happy: Når man har opplevd å miste, så er jo alt man vil å komme i gang med prøvinga igjen, og da er det skikkelig dritt om kroppen ikke spiller på lag!

Håper den sitter igjen snart, og at den holder hele veien til mål :Heartred Sikkert lurt å prøve litt selv et par sykluser sånn at du ser om kroppen er i gang igjen som normalt. Også føles det alltid litt bedre når en har en plan :happy:
 
Så bra at det ser ut til at du kanskje går rett inn i normal syklus da :happy: Når man har opplevd å miste, så er jo alt man vil å komme i gang med prøvinga igjen, og da er det skikkelig dritt om kroppen ikke spiller på lag!

Håper den sitter igjen snart, og at den holder hele veien til mål :Heartred Sikkert lurt å prøve litt selv et par sykluser sånn at du ser om kroppen er i gang igjen som normalt. Også føles det alltid litt bedre når en har en plan :happy:
Det er så sant:happy: vil liksom ikke hoppe ut i noe når jeg ikke vet om syklusen er 100% ennå.
 
Åååå! Jeg vil henge her med dere. Ikm er i dag. Men fikk sen el denne pp:( så kan hende jeg ikke får tr før mandag. Satser på at den kommer i kveld ❤️
 
Ljubav94 - 27 år - PP6 (blitt gravid men mistet i 4 av 5 prøveperioder) - B4 - EL 20.08 - IKM 03.09

Prøver å melde meg inn her, men kjenner samtidig at jeg ikke helt har troa denne gangen heller..
Oi så trist å høre! Har selv mistet to ganger siden april. Satser på at spiren sitter til termin denne gangen❤️
 
Back
Topp