August 2022

persefone

Glad i forumet
Assistert-jentene
Nå håper jeg egentlig flest mulig her inne klarer å la tankene få litt fri fra IVF i disse dager. Men plutselig er ferien over, og siden jeg ikke finner noen augusttråd, våger jeg meg på å lage en. Håper på mange gode nyheter her fremover:love7

Skriv inn din status sånn:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART / INNSETT / INSEMINERING:

Bkno0 - 35 - Porsgrunn - forsøk nr 1, fryseforsøk i naturlig syklus

BabyPrøver17 - 30 - B1 - St Olavs - Nr2 - Naturlig syklus - uke 35

Engelpia, b1#, forsøk nr 3 ved spiren, 4 forsøk i Porsgrunn, 2 innsett, 2 avbrutt, hatt 4 innsett tilsammen, ble gravid i januar men mistet uke 4, negativt forsøk nå i juni

NEDREGULERER:


STIMULERER:

TOTALFRYS:

*RSB* - 34 - B2 - St. Olavs - forsøk nr 1 - Synarela og bemfola. Uttak ca uke 34.

AVBRUTT:
Sandy01 - 31 - B1 - porsgrunn - Forsøk nr 4 (første med lang protokoll)- nesespray Synerla, menopur 150, bemfola 300 - oppstart ca.20/8

RUGER / INSEMINERT:

Ellibelly - 33 - B3 - Medicus - FER#1 etter IVF#5 - Naturlig syklus

AVBRUTT, MEN GRAVID:
Pipsi - 32 - B1 - første fryseforsøk fra 3. uttak (3. innsett totalt) - Primolut, Letrozol - Innsett ca uke 34/35

GRAVID:
Kaffekoppen - 31 - B2 - St.Olavs - Forsøk nr 2 - Fryseforsøk i naturlig syklus - Innsett i uke 34 (muligens 35 hvis EL lar vente på seg).

soloprøver2020 - 36 - B1 - Maigaard - FER2 etter IVF3 - Progynova, prednisolon, Albyl-E, Crinone, Cyclogest - Innsett 8. august.

Hvitveis86 - 35 - B2 - St.Olavs - innsett 3 (2 fryseforsøk-negativ, 1 ferskt forsøk-SA i uke 8) så dette blir mitt 4 innsett i august i naturlig syklus. Rundt uke 33-34.

Morellakris - 35 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 1, fryseforsøk i naturlig syklus - Cyclogest - Innsett 19.8

Mia83 - 38- B2 - Hausken Lysaker- Ferskforsøk nr 6 - innsett nr 10. Pergoveris fyremadel - cyclogest- albyl e- klexane - prednisolon. Ovitrelle 6 klikk

Laufey - 33 - B2 - St Olavs - Innsett #7 - Naturlig syklus - Innsett uke 34/35

Persefone - 37 - B2 - Rikshospitalet - ICSI#3 - Synarela/Gonal F - uttak uke 34

Piana - 33 år - B2 - - Første forsøk på B2- St. Olavs - Fryseforsøk i naturlig syklus - Cyclogest - Innsett 2/9

Jackie2011 - 32 - B1 - Hausken Bergen - Forsøk nr 1 - Bemfola og fryremadel - Oppstart ca 19. August

IKKE GRAVID/IKKE TERMINSPIRE:
Reiret - 31 - B2 - St. Olav - #1, Første fryseforsøk i naturlig syklus med letrozol - innsett ca uke 33

Krølline - 37 - B1- Riksen - fryseforsøk styrt syklus - innsett uke 34 - Progynova og crinone

Høsteple - 32 - b1 - Spiren - uttak nr 5 - prednisolon, blodfortynnende, bemfola, fyremadel, cyclogest - uttak slutten av uke 31/beg av 32.

HappyMom86 - 36 år - barn nr3, men nr 1 med ny mann - Hausken i Bergen - forsøk nr 4 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Gonapeptyl og Ovitrelle. Eventuelt blodfortynnende. - Oppstart ca uke 33

Sofia87 - 36 - B1 - Hausken Stavanger - 5. IUI - Letrozol/Ovitrelle/Cyclogest
 
Last edited:
Hei!

Så synd du er tilbake her ❤️ Men superfint at du lager en tråd! Vi skal prøve med fryseforsøk i august, så får vi se om det går når ferskforsøk ikke funket i juni :(

Kaffekoppen - 31 - B2 - St.Olavs - Forsøk nr 2 - Fryseforsøk i naturlig syklus - Innsett i uke 34 (muligens 35 hvis EL lar vente på seg).
 
Så fin du er som lager en tråd ❤️ jeg starter på medisiner til det femte uttaket nå i slutten av juli, men siden uttak og forhåpentligvis innsett blir i august, blir jeg gjerne med her også.

Høsteple - 32 - b1 - Spiren - uttak nr 5 - prednisolon, blodfortynnende, bemfola, fyremadel, cyclogest - uttak slutten av uke 31/beg av 32.
 
Hei!

Så synd du er tilbake her ❤️ Men superfint at du lager en tråd! Vi skal prøve med fryseforsøk i august, så får vi se om det går når ferskforsøk ikke funket i juni :(

Kaffekoppen - 31 - B2 - St.Olavs - Forsøk nr 2 - Fryseforsøk i naturlig syklus - Innsett i uke 34 (muligens 35 hvis EL lar vente på seg).

Så spennende med fryseforsøk! Da ser det ut som vi kan få innsett ganske samtidig. Krysser fingrene for at dere har bedre hell denne gangen❤
 
Så fin du er som lager en tråd ❤️ jeg starter på medisiner til det femte uttaket nå i slutten av juli, men siden uttak og forhåpentligvis innsett blir i august, blir jeg gjerne med her også.

Høsteple - 32 - b1 - Spiren - uttak nr 5 - prednisolon, blodfortynnende, bemfola, fyremadel, cyclogest - uttak slutten av uke 31/beg av 32.
Så hyggelig at du blir med her også, kjære Høsteple. Som jeg håper at dette blir deres høst! ❤️
 
Vi får se om det blir noe som helst i august, det er planen hvertfall, men det krever at jeg tar en privat hysteroskopi og at St Olavs godtar det.. Så vi får se!

Laufey - 33 - B2 - St Olavs - Innsett #7 - Naturlig syklus - Innsett uke 34/35
 
Vi får se om det blir noe som helst i august, det er planen hvertfall, men det krever at jeg tar en privat hysteroskopi og at St Olavs godtar det.. Så vi får se!

Laufey - 33 - B2 - St Olavs - Innsett #7 - Naturlig syklus - Innsett uke 34/35

Åh, det skal ikke være enkelt. Hvorfor privat, er det lang ventetid? Håper begge deler klaffer! Og ikke minst at spiren sitter denne gangen, 7 innsett er mye.❤️
 
Jeg har hatt en laaang forumpause etter noen spesielle måneder, med mye nedturer og en liten tur i kjelleren (MA med en god del komplikasjoner, og flere avbrutte forsøk etterpå).
Nå er jeg tilbake med nytt brukernavn, og ny giv! (het tidligere Heisann!, men måtte starte litt på nytt).
Skal i gang med fryseforsøk nå rett etter sommeren, etter et nytt uttak i juni som endte med totalfrys.

Pipsi - 32 - B1 - første fryseforsøk fra 3. uttak (3. innsett totalt) - Primolut, Letrozol - Innsett ca uke 34/35
 
Melder meg på her også, har langt protokoll så uttak blir i august:) Går på synarela nå, starter med sprøyter 27.7.

*RSB* - 34 - B2 - St. Olavs - forsøk nr 1 - Synarela og bemfola
 
Jeg har hatt en laaang forumpause etter noen spesielle måneder, med mye nedturer og en liten tur i kjelleren (MA med en god del komplikasjoner, og flere avbrutte forsøk etterpå).
Nå er jeg tilbake med nytt brukernavn, og ny giv! (het tidligere Heisann!, men måtte starte litt på nytt).
Skal i gang med fryseforsøk nå rett etter sommeren, etter et nytt uttak i juni som endte med totalfrys.

Pipsi - 32 - B1 - første fryseforsøk fra 3. uttak (3. innsett totalt) - Primolut, Letrozol - Innsett ca uke 34/35

Så utrolig vondt å lese at du har hatt et så tøft år. Husker jo da du ble gravid i fjor, og visste ikke at det ikke gikk veien. Forstår veldig godt at en pause kan være helt nødvendig når det røyner på! Men velkommen så mye tilbake❤️ Fikk du mange embryo på frys? Krysser alt jeg har for at dette blir din måned!
 
Melder meg på her også, har langt protokoll så uttak blir i august:) Går på synarela nå, starter med sprøyter 27.7.

*RSB* - 34 - B2 - St. Olavs - forsøk nr 1 - Synarela og bemfola
Velkommen skal du være! :joyful: Så spennende med første forsøk! Synes du det går greit så langt?
 
Blir også med her i håp om at det blir innsett i august :) Har nettopp hatt en MA å håper kroppen kommer seg tilbake til normalen i tide.
Jeg skal gi beskjed når mens dukker opp å blir satt opp til kontroll etter det, dato for innsett blir derfor noe usikkert når jeg ikke vet når jeg kan forvente mens.

Ellibelly - 33 - B3 - Medicus - FER#1 etter IVF#5 - Naturlig syklus
 
Blir også med her i håp om at det blir innsett i august :) Har nettopp hatt en MA å håper kroppen kommer seg tilbake til normalen i tide.
Jeg skal gi beskjed når mens dukker opp å blir satt opp til kontroll etter det, dato for innsett blir derfor noe usikkert når jeg ikke vet når jeg kan forvente mens.

Ellibelly - 33 - B3 - Medicus - FER#1 etter IVF#5 - Naturlig syklus

Hei og velkommen! Så leit å høre at du nettopp har vært gjennom en MA. ❤️ Håper i det minste kroppen kommer seg greit tilbake. Bare si ifra når du vet mer om innsett, så oppdaterer jeg:)
 
Ja, 14 dager med spray i dag og det går greit altså. Mannen mener kanskje jeg er litt hissig om dagen:hilarious:
Så bra! Det er veldig individuelt hvordan man reagerer. Jeg gruet meg sånn til Synarela første gang, men merket lite. Men er nok ikke bare bare og være partner heller i IVF-kjøret:woot:
 
Hiver meg på her jeg også. Så ble det altså nytt forsøk da siden tvillingene dessverre ikke fikk vokse seg store og sterke nok til å møte verden. ❤️ De skulle egentlig blitt født nå i August, så dette blir en rar måned for meg. Håper inderlig at ting går bra denne gangen.

HappyMom86 - 36 år - barn nr3, men nr 1 med ny mann - Hausken i Bergen - forsøk nr 4 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Gonapeptyl og Ovitrelle. Eventuelt blodfortynnende. - Oppstart ca uke 33
 
Så utrolig vondt å lese at du har hatt et så tøft år. Husker jo da du ble gravid i fjor, og visste ikke at det ikke gikk veien. Forstår veldig godt at en pause kan være helt nødvendig når det røyner på! Men velkommen så mye tilbake❤️ Fikk du mange embryo på frys? Krysser alt jeg har for at dette blir din måned!
Ja, det ble en ganske heavy vinter og vår kan du si, satt på sykehuset og tenkte bare at forumet og termingruppen var det siste stedet jeg orket å være, dessverre :)
Men er veldig klar for å være tilbake til det gode fellesskapet her nå <3 Har ikke hatt noe innsett siden oktober, men håper det går bedre fra nå :D
Graviditeten endte med en MA, og masse rester som ble oppdaget ganske seint, så en utskrapning hvor jeg mistet nesten en liter med blod og alt det fører med seg, før jeg hadde problemer med slimhinna en stund. Hysteroskopi med scratching, før jeg endelig skulle ha innsett, men da overlevde ikke embryoet :p
Nytt uttak, 14 egg ut, lett overstimulering og totalfrys. To dager etterpå fikk jeg en liten snurr på eggstokken, og tilbake på sykehuset til observasjon…
I mellomtiden ble både svigerinne og ei av mine beste venninner gravide, så stor stas, haha :p
Ja, halleluja, fikk 8 embryo, så er sykt fornøyd, og jeg håååper jo at det skal holde :)
 
Back
Topp