Dilemma-leken

Vegasus

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Litt annen vri på enten eller, denne er litt friere på en måte :angelic:

Svar på dilemmaet over deg og post et nytt dilemma.

Alltid rulle deg i grisemøkk før du skal på jobb, eller aldri kunne ha fysisk kontakt med noen andre igjen?
 
Hahah hjelpes :laughing025

Alltid rulle meg i grisemøkk før jobb :bag:

Alltid måtte hinke når du er utenfor hjemmet eller alltid måtte rulle deg bortover gulvet når du er hjemme? (Må øve meg på å lage dilemmaer :hilarious: )
 
Hahah hjelpes :laughing025

Alltid rulle meg i grisemøkk før jobb :bag:

Alltid måtte hinke når du er utenfor hjemmet eller alltid måtte rulle deg bortover gulvet når du er hjemme? (Må øve meg på å lage dilemmaer :hilarious: )
Hahaha synes den var god jeg!
Alltid hinke utenfor hjemmet (er så upraktisk å rulle opp/ned trapper og gjennom døråpninger :laughing002


Ingen sjokolade på et år eller ingen sex på et år?
 
Ingen sjokolade!!

Alltid gråte når noen forteller noe morsomt, eller være den som ler høyest, på en sjingrende og veldig sjenerende måte?
 
Oi hmm alltid gråte :sad010

Å kun drikke vann resten av livet eller aldri spise sjokolade resten av livet?
 
Aldri spise sjokolade

alltid rape etter et måltid
eller alltid være oppblåst ?
 
Alltid rape (kan jo gjøres veldig stille) :wtf:

Ville du alltid ha måtte si "brøøøl" før hver setning eller ville alltid måtte ta to burpees hver gang du sjekker mobilen?
 
Burpees hver gan jeg sjekker mobilen :smiley-bounce022

Aldri mer dusje eller alltid gå uten sko ute
 
Alltid gå uten sko ute :wacky:

Å alltid spise grøt til middag eller aldri spise snop igjen?
 
Aldri spise snop igjen o_O

Aldri mer TV eller aldri mer data?
 
Aldri mer tv.

lage middag hver dag eller vaske klær hver dag?
 
Lage middag hver dag

Stjal denne fra en annen side:

Ha en hud som endrer farge ut ifra hvilket humør du er i, eller ha tatoveringer som dukker opp på kroppen din og forteller hva du gjorde i går?​

 
Tatoveringer som sukker opp på kroppen og forteller hva du gjorde i går


Ville du heller gått med shorts om vinteren eller kjeledress om sommeren?
 
Tett i nesa hver dag

Ville du ha oppført deg som en hund når du er hjemme hver dag eller gått i slow-motion hver gang du er utenfor huset?
 
Oppført meg som en hund hjemme hver dag :p

Ville du sovet med en levende ape hver natt, eller måtte sove sittende hver natt resten av livet?
 
Åååå den var vanskelig siden begge er så ille :hilarious: men får bli i nesa da :hilarious:

Ville du hatt en russebuss utenfor soveromsvinduet hver natt med høy musikk og baluba eller fått 50 myggstikk 1 gang i mnd?
 
50 myggstikk en gang i mnd :hilarious:

Ville du kun spist kake resten av livet, eller kun spise suppe resten av livet?
 
Haha er jo egentlig ikke et dilemma, men konsekvensen blir et problem :bag: kake!

Ville du hatt vrikket foten hver uke eller ville du gått med gips på armen resten av livet?
 
Back
Topp