Men så deilig daI dag har jeg ikke vært oppblåst eller hatt vondt i magen!
Merkelig følelse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men så deilig daI dag har jeg ikke vært oppblåst eller hatt vondt i magen!
Merkelig følelse![]()
Hørtes skikkelig digg ut med en turHar gått tur på 12 km i dag, og det har gått overraskende bra mtp kvalmen.Det var deilig at ikke kvalmen la en demper på turen slik jeg fryktet!

Whaaat!!Jubler for koffeinfri cola zero, visste ikke at det var en greie![]()
Stemmer det! Husker jeg fant det sist jeg var gravid, men at det var vanskelig å få tak i. Hvor kjøper du?Jubler for koffeinfri cola zero, visste ikke at det var en greie![]()
Wow, nå ser jeg at de blant annet selger det på Meny! Vurderer å handle inn allerede i kveldStemmer det! Husker jeg fant det sist jeg var gravid, men at det var vanskelig å få tak i. Hvor kjøper du?

Kjøpte på Coop extraStemmer det! Husker jeg fant det sist jeg var gravid, men at det var vanskelig å få tak i. Hvor kjøper du?

Det er virkelig godt å bli hørt!Har ikke vært fornøyd med fastlegen min tidligere,men i dag var hun virkelig nør annet! Engasjert, virket som hun brydde seg og var oppriktig interessert. Gleder meg nå til å fortsette kontrollene hos henne (og jordmor). Allerede blitt henvist til OUL og time til blodprøver and all that jazz
Har vært tidligere grunnet jeg har prolaps og isjias. Og da forventet hun bare hvordan livsstilen min var uten å høre med meg en gang.. så vurderte sterkt å bytte, men etter i dag så har jeg snudd. Virket som en helt annen personDet er virkelig godt å bli hørt!
Jeg opplever ofte at leger skriver ned både ting og diagnoser som er totalt urelevant for timen eller sykemeldingen.. det er ganske frustrerende
Så braHar vært tidligere grunnet jeg har prolaps og isjias. Og da forventet hun bare hvordan livsstilen min var uten å høre med meg en gang.. så vurderte sterkt å bytte, men etter i dag så har jeg snudd. Virket som en helt annen person