Jubeltråden

Jubler over positive graviditetstester❤️ Dette blir vårt første barn sammen og jeg gleder meg så utrolig mye til å bli mamma❤️ Jeg fikk en positiv graviditetstest i september 21, men mistet fort og mye tyder på at det var en kjemisk graviditet. Så nå jubler jeg over positiv graviditetstest og krysser alt jeg kan får at det skal gå bra denne gang❤️

Har ikke vært fornøyd med fastlegen min tidligere,men i dag var hun virkelig nør annet! Engasjert, virket som hun brydde seg og var oppriktig interessert. Gleder meg nå til å fortsette kontrollene hos henne (og jordmor). Allerede blitt henvist til OUL og time til blodprøver and all that jazz

Har ikke vært fornøyd med fastlegen min tidligere,men i dag var hun virkelig nør annet! Engasjert, virket som hun brydde seg og var oppriktig interessert. Gleder meg nå til å fortsette kontrollene hos henne (og jordmor). Allerede blitt henvist til OUL og time til blodprøver and all that jazz
Det er virkelig godt å bli hørt!
Jeg opplever ofte at leger skriver ned både ting og diagnoser som er totalt urelevant for timen eller sykemeldingen.. det er ganske frustrerende

Det er virkelig godt å bli hørt!
Jeg opplever ofte at leger skriver ned både ting og diagnoser som er totalt urelevant for timen eller sykemeldingen.. det er ganske frustrerende
Har vært tidligere grunnet jeg har prolaps og isjias. Og da forventet hun bare hvordan livsstilen min var uten å høre med meg en gang.. så vurderte sterkt å bytte, men etter i dag så har jeg snudd. Virket som en helt annen person

Har vært tidligere grunnet jeg har prolaps og isjias. Og da forventet hun bare hvordan livsstilen min var uten å høre med meg en gang.. så vurderte sterkt å bytte, men etter i dag så har jeg snudd. Virket som en helt annen person
Så bra :) Kanskje dere fant en fellesnevner med graviditeten og da løsnet det.

Jeg bestilte legetime 6 uker før timen pga stress/utbrenthet på jobb.
Har lenge gått med høy puls og slitt med svimmelhet.

På timen forklarte jeg alt dette og puls, hjerte osv ble kontrollert. Pulsen min var veldig høy og jeg viste på pulsklokka at den har vært stabil høy de siste månedene.
Så sa legen at det skyldes stress og at svimmelheten min skyldes stress og overbelastning.

to dager før legetimen fant jeg ut om graviditeten og tok selvsagt dette opp på timen. Jeg var veldig emosjonell fordi jeg mistet forrige gang. Så på diagnosen min for sykemelding har hun skrevet «redd for abort».

Jubler for straks helg etter noen hektiske uker. Er virkelig ikke laget for å ha ett opplegg hver dag! :P

Jubler for at jeg bestemte meg for å avspasere i morgen, blir kort dag i dag også. Trenger langhelg nå! :joyful:

Jubler over hcg-prøvene mine :happy093
17 dpo var den 506, og i dag på 19 dpo var den på 1223. Tatt med 47 timers mellomrom, så det er en flott stigning :Heartred

Vet jo at det gir ingen garantier for fremtiden, men hvertfall at utgangspunktet for graviditeten er tilsynelatende normal. Og at akkurat NÅ er jeg helt vanlig gravid!

Masse å juble for i dag :happy:

Jubler for sosialt samvær med kolleger etter jobb hvor vi gikk ut for å spise. Satt ute i knallfint vær og spiste tapas. Var kjempe trivelig.

Jubler også for at da jeg kom hjem hadde samboer rydda og vaska, vasket 3 maskiner med tøy (han satt på den 4. senere på kvelden) og hengt opp rent tøy. Må si jeg ble mektig imponert over han :Heartred

Og til slutt jubler jeg for at testen jeg tok viste en mye sterkere test strek enn kontroll strek
78BD9489-638D-440A-8926-0C80D19B7086.jpeg

Back
Topp