Tråder fra termingeupper

Margrethe

Gift med forumet
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Mulig jeg bare ikke skjønner/ikke ser systemet, men når jeg bruker funksjonen «nye innlegg» får jeg opp noen tråder med nye poster fra termingrupper, mens andre termingruppers tråder aldri kommer. Hvordan kan dette ha seg?

Hei!
Når du bruker funksjonen "nye innlegg" skal det i utgangspunktet være de nyeste innleggene du har tilgang til å se som kommer opp. Opplever du at det mangler innlegg fra noen termingrupper her hos deg, eller misforstår jeg nå?

Jeg får opp tråder fra termingruppen august 2022 (vet ikke om alle kommer opp, men noen gjør) og fra andre, men ser aldri min egen (desember 2022). For å få dem, går jeg inn i termingruppen. Ikke noe problem, men vet ikke hva som er meningen. Det "rimer" jo litt at termingruppene ikke kommer opp, men siden noen gjør ble jeg nysgjerrig.

Jeg får opp tråder fra termingruppen august 2022 (vet ikke om alle kommer opp, men noen gjør) og fra andre, men ser aldri min egen (desember 2022). For å få dem, går jeg inn i termingruppen. Ikke noe problem, men vet ikke hva som er meningen. Det "rimer" jo litt at termingruppene ikke kommer opp, men siden noen gjør ble jeg nysgjerrig.

Alt skal komme opp. Jeg får heller ikke Oktober 2022 på nye innlegg.

Back
Topp