IKM UKE 20❤️

Melder meg på her ☺️
Lillemy1- 27- B2- P3- EL 06.05- IKM 18.05

testet først 8 dpo og kunne redigere frem en skygge (første bilde).
I dag tatt cb tidlig 10dpo som viser en svak svak skyggestrek. Hadde kjemisk forrige mnd så er litt redd dette også er kjemisk siden det bare er skygger. Hva tror dere? babyplan-bilde er redigert, cb er ikke det.
Hvordan går det med deg?:)
 
Digital og makesure tatt i dag! Okei da, da er jeg vel gravid. Bare vanskelig å tro på :hilarious: håper det går hele vegen denne gangen ❤️
 

Vedlegg

  • 1F63D328-9B98-48EC-B23B-F1ED60B41B5B.jpeg
    1F63D328-9B98-48EC-B23B-F1ED60B41B5B.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 68
  • D2AF99FC-1A01-4A7F-B8E0-BA2792D0B346.jpeg
    D2AF99FC-1A01-4A7F-B8E0-BA2792D0B346.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 76
Åå :shy: masse lykke til! Klarte du å la være å teste før nå?

takk <3 har du testet noe mer eller ?
Neida, jeg har testet siden 7DPO. Er jo veldig testetøs desverre.. men fikk vel ikke skikkelig strek før mandag var det vel! 11 DPO mest trolig !
 
takk <3 har du testet noe mer eller ?
Neida, jeg har testet siden 7DPO. Er jo veldig testetøs desverre.. men fikk vel ikke skikkelig strek før mandag var det vel! 11 DPO mest trolig !
Hehe, testetøs jeg også. Så usikker på hvor mange dpo jeg er, så har testet lenge :p siste to syklusene har vært på 22 dager og nå er jeg på cd25, så det er jo lovende. Men EL har ofte vært mellom 14-16. Så kanskje jeg er 9 eller 10dpo. Tok en test til i dag som jeg såvidt så noe. Men jeg føler meg SÅ gravid :p
 
Hehe, testetøs jeg også. Så usikker på hvor mange dpo jeg er, så har testet lenge :p siste to syklusene har vært på 22 dager og nå er jeg på cd25, så det er jo lovende. Men EL har ofte vært mellom 14-16. Så kanskje jeg er 9 eller 10dpo. Tok en test til i dag som jeg såvidt så noe. Men jeg føler meg SÅ gravid :p


Hihi. Det er bare så avhengighetsskapende med de testene :singing::hilarious:

så spennende, bare et par dager til du får positiv da kanskje :dummy::dummy1: krysser fingrene for deg! Du må oppdatere her ❤️❤️ Hihi
 
Hihi. Det er bare så avhengighetsskapende med de testene :singing::hilarious:

så spennende, bare et par dager til du får positiv da kanskje :dummy::dummy1: krysser fingrene for deg! Du må oppdatere her ❤️❤️ Hihi
Altfor avhengighetsskapende! :hilarious: Fikk en bitteliten rosa stripe i utfloden (sorry detaljer :hilarious:) for en time siden. Måtte sjekke igjen nå og nå var det ingenting. Så enten er det litt spotting før TR kommer eller så er det kanskje en festeblødning:sorry: husker jeg fikk det sist, men har også hatt spotting før TR kommer, så må bare vente å se… :wtf:
 
Altfor avhengighetsskapende! :hilarious: Fikk en bitteliten rosa stripe i utfloden (sorry detaljer :hilarious:) for en time siden. Måtte sjekke igjen nå og nå var det ingenting. Så enten er det litt spotting før TR kommer eller så er det kanskje en festeblødning:sorry: husker jeg fikk det sist, men har også hatt spotting før TR kommer, så må bare vente å se… :wtf:


Mhm :wacky::hilarious: haha, null stress. Detaljer er viktig hihi! Er så irriterende når sånt kan bety begge deler :nailbiting: de fleste symptomene man får i starten er jo de samme som mensen omtrent, veldig frustrerende :arghh: håper du får positiv test ❤️❤️
 
takk ❤️ Selv gratulerer ! Herregud, så gøy! Vi begge hadde eggløsning den 05 og :D har du meldt deg inn i termingruppen? Vi får vel samme termin og sikkert :eek:

Du har termin dagen før meg ser jeg, spennende :love7 kommer på termingruppa når det blir nok innlegg :rolleyes:
 
Et lite hjertesukk fra meg :Heartred

Denne fine, svake streken har hengt med meg denne uken, men den blir dessverre ikke sterkere. Så venter vel egentlig bare på mens nå igjen.

Lykke til alle med positiv test, håper vi andre kommer etter snart:Heartbigred

20220520_081806.jpg
20220520_081630.jpg
 
Back
Topp