Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller hva? Ja de tar utgangspunkt i menstrasjonen, så får du justert termindato på OUL. Så du får bare holde telling for deg selv på hvor langt du egentlig er.7+0 hvis jeg skal ta utgangspunkt i siste menstruasjon.
Uke 5/6 et sted mtp når jeg testet positivt
Men såvidt jeg har skjønt så tar jordmor utgangspunkt i menstruasjon selv om den er ustabilEller hva?
Jeg har legetime 4 april. Får se hva som blir sagt da.

Lusker bare testen min er negativ og er 4+4 dag 31 i syklus og 4dager over funka ikke sist hoss meg krysser den sitter nå. Men har troa at du er teyggDere er så langt påvei!
3+4 her, å aldeles ikke trygg![]()
Jeg er 6+0 nåLusker bare testen min er negativ og er 4+4 dag 31 i syklus og 4dager over funka ikke sist hoss meg krysser den sitter nå. Men har troa at du er teygg

Om jeg er så er jeg mellom 4+4 og 5 uker men tester negativ og ingen mens er i syklus da 31 normalt er 26Jeg er 6+0 nå
Ultralyd på tirsdag. Takk![]()
Hvis det sto gravid 1-2 på testen betyr det 1-2 uker siden unnfangelse, så at du er litt over 4 uker på vei kan stemme daTok en test og den er positiv den sto 1-2 uker på ikke 4+5 æ trudde