Nå har jeg hatt brun utflod på papiret ved ca hvert andre dobesøk i over en uke, er 7+5 i dag. Hva skjer med dette? Er det normalt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvis du ser på tråden inne på skjult så finner du mange svar, stort sett er det helt ufarlig![]()

Jeg har også det. Kommer en flekk i trusa daglig. Hatt det siden 3+5. Er i dag 7+4. Syntes det er ukomfortabelt og litt ekkelt, men har sjekket hos gynekolog og det er tilsynelatende ingenting galt![]()
Er ikke mye per dag da, men nok til at det ikke er noe tess, og nok til at jeg blir litt stressaÅh du må si i fra hvordan det går med deg! Krysser fingrene, ser jo flere som har blødd og alt var fint også, men skummeltJeg hadde brun utflod i en uke, så dro jeg på ultralyd for tre dager siden og så at alt var fint med baby. Dagen etter begynte jeg å blø mer og skal på ultralyd om en time og regner med å få bekreftet SA.. , men så lenge jeg bare småblødde brunt så viste jo UL at alt var bra med baby, så det er nok helt normalt så lenge det ikke tar seg opp![]()
Jeg har fått det i dag første gang. Er i 8+2. Er utfloden slimaktig, hvordan er det?

Nå er ikke jeg rett person til å si ikke stress siden jeg har vært på 3 ultralyder på 10 dager på grunn av blødningerhvordan er din? Min tok seg opp nå og ble enda mer så føles ut som om dette ikke går veien.. kjedelig at det skulle skje så «sent» som i uke 8![]()

Men jeg synes selv at jeg har blødd mye nå altså og er på dag 12 med blødninger og alt er bra her, jeg har hatt alt fra brun spotting til mye mørkerødt blod
hvordan er din? Min tok seg opp nå og ble enda mer så føles ut som om dette ikke går veien.. kjedelig at det skulle skje så «sent» som i uke 8![]()
Det er akkurat slik det er for meg nå! Jeg blør litt brunt hele tiden, også kommer det en runde friskt blod om dagen i tillegg, håper det går bra hos meg ogsåJeg hadde brun blødning gjennom hele svangerskapet sist. Friskt innimellom. Gikk bra!![]()
Godt å høre at det kan gå bra!Jeg hadde brun blødning gjennom hele svangerskapet sist. Friskt innimellom. Gikk bra!![]()
Ja, det er veldig kjedelig å oppleve det i uke 8 når en ser sannsynligheten det skal gå bra i uke 8 er nesten 90 prosent.. Her kommer det av og til lys brun væske eller mørkt brun slimaktig utflod. Da den begynte på onsdag tok jeg en hcg prøve, og så tok jeg i dag. Nå skal jeg vente til mandagen for å se om den øker eller går ned...
Jeg var gravid i to ganger utenfor livmor. Den første gangen var det i uke 8 fikk jeg større mengde mørkt brun slimaktig utflod, dagen etter kom det blod og dagen etter spontanabort skjedde.
Det er en veldig stor påkjenning nå, men leser her at for mange virker det som normal. Prøver å holde ut nå. Krysser fingrene for begge oss
krysser fingrene for at hcg stiger som der skal og at det går bra for deg! Jeg bør nok bestille en måling selv
Nå er ikke jeg rett person til å si ikke stress siden jeg har vært på 3 ultralyder på 10 dager på grunn av blødningerMen jeg synes selv at jeg har blødd mye nå altså og er på dag 12 med blødninger og alt er bra her, jeg har hatt alt fra brun spotting til mye mørkerødt blod
Han mener at det kan være at morkaka ligger langt nede og at jeg da kan blø, det er mulig det var det for meg de første 10 dagene. Men med den blødningen og smertene som har kommet i dag nå så ser jeg dessverre minimalt med håp igjen.. nå er det også mer klumper i blodet hos meg. Skjønner ikke at det kan gå dagen etter ultralydårh.. jeg må bare mase, for jeg blir helt gal herFikk ikke time til tidlig ultralyd før den 14 heller.. Sa de noe om hvorfor du blør? Er det mye? Her er det begynt å bli litt mer som blødning enn utflod for å si det sånn, selv om det fortsatt er brunt