Erfaringer tul ca 6+2

Nessiie

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Hei. Jeg har egt gyn time den 15.02, snakket med legen igår og hu sa jeg kunne beholde timen med tanke på tul, da jeg har ganske uregelmessig syklus.

Men det jeg lurer på er om det er for tidlig, for jeg vil da være ca 6+2 og om noen her har erfaringer fra tul rundt 6+ :shy:

Har ikke noen erfaringer desverre, men slenger meg på her da jeg er 6+3 på tul dagen før deg :)

Jeg aner ikke helt hva jeg kan forvente da jeg ikke har vært på tul før, fant det ut så seint med førstemann :hilarious:
Jeg har bare vært i uke 12 og ganske mye skjer fra uke 6 til 12 :hilarious: men har forstått at man vil kunne se et lite embryo på ca 4mm, plommesekk og hjerteslag :Heartred

Jeg skal på tidlig UL neste uke 7+4. håper å se hjerteslag. Forstått at fra uke 6 kan en se hjerte slå. Blir spennende. Oppdater oss når dere har vært og hva dere kan se :cat::rolleyes:

Sniker
Min erfaring fra 6+2 var at vi så embryo uten tydelige hjerteslag. Ganske stressende kan man si. En uke etterpå så pg hørte vi tydelig hjerteslag. Så litt avhengig av hvordan livmoren din er og hvor i livmor den lille har festet seg, kan det være for tidlig å se hjertet. Men man vil som regel kunne se forsterannlegget i livmor hvertfall :)
Lykke til

Sniker
Min erfaring fra 6+2 var at vi så embryo uten tydelige hjerteslag. Ganske stressende kan man si. En uke etterpå så pg hørte vi tydelig hjerteslag. Så litt avhengig av hvordan livmoren din er og hvor i livmor den lille har festet seg, kan det være for tidlig å se hjertet. Men man vil som regel kunne se forsterannlegget i livmor hvertfall :)
Lykke til

Ja er det jeg har tenkt litt på, at det kan være vanskelig å se hjerteslag ogsånn, så redd jeg blir ganske stressa om det er tilfelle her også :nailbiting:

Ja er det jeg har tenkt litt på, at det kan være vanskelig å se hjerteslag ogsånn, så redd jeg blir ganske stressa om det er tilfelle her også :nailbiting:

Hvis det er enkelt p bytte den en uke frem så ville jeg gjort det :) eller beholde timen men være forberedt på at det kan være for tidlig. Det kan jo også være du får både se og høre hjertet også.

Hvis det er enkelt p bytte den en uke frem så ville jeg gjort det :) eller beholde timen men være forberedt på at det kan være for tidlig. Det kan jo også være du får både se og høre hjertet også.

Ja tenker jeg beholder timen og prøver å forbrede meg litt på hva som kan ses og ikke :) få evt bestille meg en ny time litt senere

Dette var 6+0. 4 mm og hjerteslag :)

ADED000E-7047-4D01-85EF-A7299772DAFA.jpeg FBC731AC-B5EA-4909-A9AA-0751B8B571A5.jpeg

Oppdatering: da har jeg vært på tul og er nok noe kortere på vei enn antatt. Så en plommesekk og at det lå på riktig plass og gyn virket veldig positiv. Så fikk ny time om 2 uker, så får vi se da :shy:

Oppdatering: da har jeg vært på tul og er nok noe kortere på vei enn antatt. Så en plommesekk og at det lå på riktig plass og gyn virket veldig positiv. Så fikk ny time om 2 uker, så får vi se da :shy:
Det var jo bra da:Heartred

Så bra at gyn var positiv! Det er nok bare som du sier ja at du kanskje er litt kortere på vei❤️ Gleder meg til å høre om to uker! Hvor sikker var du på hvor langt du var på vei? Har du tatt EL tester åsånn eller bare regnet ut fra menstermin?❤️

Så bra at gyn var positiv! Det er nok bare som du sier ja at du kanskje er litt kortere på vei❤️ Gleder meg til å høre om to uker! Hvor sikker var du på hvor langt du var på vei? Har du tatt EL tester åsånn eller bare regnet ut fra menstermin?❤️
Ja, er nok litt kortere på vei. Jeg har ganske uregelmessig syklus så er egentlig ganske usikker selv og tok ikke noen El tester denne mnd og forige mens var 10 desember, egt akk startet utredning da jeg kan gå mnd uten tr:hilarious: men har hatt noe symptomer på El så har bare regna derifra egentlig og håpa på å treffe noe ca :wideyed:

Back
Topp