Det kløøøøør

Lisbeth_Alvilde

Blir kjent med forumet
Ja, det kløøør overalt, særlig når jeg skal legge meg. har hørt om svangerskapskløe, og jeg holder på å bli sprø.

Noen som har erfaring, tips, kjerringråd???

Du trenger ikke kjerringråd, men en blodprøve for å sjekke nivået av gallesyre i blodet :cool:

Det er veldig viktig at du får tatt den blodprøven som blir nevnt: Gallesyre. Kløe kan være et tegn på forhøyede gallesyrer i blodet, selv om den ufarlige kløen er mest vanlig.
Om verdiene skulle være forhøyet, kan det være behov for medisin, og også at du blir satt i gang litt før termin.

Det er veldig viktig at du får tatt den blodprøven som blir nevnt: Gallesyre. Kløe kan være et tegn på forhøyede gallesyrer i blodet, selv om den ufarlige kløen er mest vanlig.
Om verdiene skulle være forhøyet, kan det være behov for medisin, og også at du blir satt i gang litt før termin.
Skal på kontroll i morgen, så skal høre med jordmor. bet at mora mi sleit med kløe, og hun hadde svangerskapsforgiftning

Jeg syns olje har funket bedre enn krem! Du kan jo prøve det :)
Takk ❤️ smurte meg inn med babyolje her om dagen, og det hjalp litt fikk iallefall sove et par timer før det var igang igjen.

Kjøpte allergivennlig skyllemiddel og vaskemiddel i går for å se om huden er super sensetiv nå om dagen også.

Back
Topp