⛄️IKM uke 2⛄️

NB! Klageinnlegg coming up i avsnitt 2. Føler puppene blir vondere og vondere, har ganske mye utflod og det er litt iblandet slim… Begynner å få litt murring i korsryggen. Blir så forvirra i DPO-land når symptomene er forskjellige fra gang til gang.

Har en dum dag idag. Aldri fått kjemisk engang, føler jeg ikke kan bli gravid. Mye negative følelser og jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg føler meg både trist og glad når jeg ser alle får positive tester, og kanskje spesielt nå som det føles ut som alle andre enn meg i gruppa her sitter med positivt resultat. Vet jo innerst inne at dette ikke er realiteten.. Håper ikke dere blir sure på meg, men er litt godt å få det ut og jeg er glad på alles vegne, men er samtidig fryktelig sårt. :sorry:
Som om jeg skulle skrevet det selv :Heartred Syns det kjempetøft av deg å stå frem, for du er jo ikke alene om dette i det hele tatt. Jeg og føler det sånn. Jeg er gira og med på testingen, helt til jeg får enten negative tester eller TR. Og da forsvinner jeg fra forumet, for det er direkte vondt og se så mange positive tester, når de ikke er MINE :sorry: For jeg ER jo glad på deres vegne.. Men jeg får vondt for meg selv :Heartred
 
Næmmen... jentene mine, da.
:sorry:
Nå ble jeg lei meg her.
Vi skulle jo i samme termingruppe!

Men da kan det hende vi havner i samme IKM-gruppe igjen, da.
:Heartred

Har blødd litt igjen nå når jeg testet igjen, men klarer ikke tyde hva slags blødning det er.
Så det får jeg vel se... enten stopper blødningene opp eller så øker den.
upload_2022-1-14_14-26-35.png


Ikke klarer jeg å tyde disse heller, så lenge de er så svake.
:sorry:
 
Næmmen... jentene mine, da.
:sorry:
Nå ble jeg lei meg her.
Vi skulle jo i samme termingruppe!

Men da kan det hende vi havner i samme IKM-gruppe igjen, da.
:Heartred

Har blødd litt igjen nå når jeg testet igjen, men klarer ikke tyde hva slags blødning det er.
Så det får jeg vel se... enten stopper blødningene opp eller så øker den.
Vis vedlegget 375392

Ikke klarer jeg å tyde disse heller, så lenge de er så svake.
:sorry:

Jeg holder meg fortsatt optimistisk! Nekter å ikke tro dette skal gå veien. Og om så ikke, så slår vi følge i termingruppen for oktober :shy:
 
Lykke til dere som enda venter på positiv test:Heartred hær skal jeg ta en liten pause fra aktiv prøving å heller ta én dag av gangen:Heartbigred skal ikke melde meg på en ny IKM gruppe men heller lure litt i kulissene og glede meg på andre sine positive tester:Heartred:Heartred

mannen går på en medisin nå som mest sannsynelig ikke gjør løperne som de kjappeste og jeg ammer enda med +20kg etter fødsel som sikkert heller ikke gjør det enklere å bli gravide:dontknow

men ønsker dere alle flotte nydelige damer positiv test denne eller neste syklus, måtte spermen være super og egga være frodige og modne
:Heartbigred:notworthy:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:notworthy:Heartbigred
 
Noen som ser noe på denne? 10 dpo I dag og fikk plutselig en blødning. Føles ikke helt som mensen er på gang men kan jo være det og...
 

Vedlegg

  • 20220114_152256.jpg
    20220114_152256.jpg
    462,1 KB · Visninger: 92
Må bare få si det: FOR en gjeng med herlige damer dere er! Såå deilig at man kan dele både glede og sorg her uten at noen dømmer noe som helst. Overhodet ikke en selvfølge når det er så mange fremmede på en plass hvor man ikke ser hverandre. Fantastisk gjeng, alle som en:Heartred:Heartred:Heartred
 
Næmmen... jentene mine, da.
:sorry:
Nå ble jeg lei meg her.
Vi skulle jo i samme termingruppe!

Men da kan det hende vi havner i samme IKM-gruppe igjen, da.
:Heartred

Har blødd litt igjen nå når jeg testet igjen, men klarer ikke tyde hva slags blødning det er.
Så det får jeg vel se... enten stopper blødningene opp eller så øker den.
Vis vedlegget 375392

Ikke klarer jeg å tyde disse heller, så lenge de er så svake.
:sorry:
Holder også optimismen oppe, mine var svake i starten, la ut et bilde her i går. Håper det går veien for deg likevel! Sender deg en god klem i denne berg og dalbanen av følelser :Heartred:Heartred
 
Holder også optimismen oppe, mine var svake i starten, la ut et bilde her i går. Håper det går veien for deg likevel! Sender deg en god klem i denne berg og dalbanen av følelser :Heartred:Heartred
Det er mest disse blødningene som uroer meg nå... :sorry: skikkelig.

Tusen takk! :Heartred
 
Tja.. ser ikke ut som den har steget så mye. Har fortsatt håp da! Steget bittelitt kanskje?
 

Vedlegg

  • 20220114_190833.jpg
    20220114_190833.jpg
    682,5 KB · Visninger: 77
Skulle ønske puppene ikke var så ømme når jeg har gitt opp.. har ømme pupper noen ganger før tr også.. :meh: så kan ikke si verken det ene eller andre skjer.. men regner med det er tr...
 
Om mensen kommer i morgen er det akkurat 28 dagers syklus :) det har jeg ikke hatt siden før graviditeten! Så da er vi on track igjen ❤️ Det er litt digg. Å det kjennes ut som om den kommer nå også
 
Om mensen kommer i morgen er det akkurat 28 dagers syklus :) det har jeg ikke hatt siden før graviditeten! Så da er vi on track igjen ❤️ Det er litt digg. Å det kjennes ut som om den kommer nå også
Det er et godt tegn! Jeg hadde min første 28-dagers syklus forrige syklus :angel8
 
Gikk for å teste igjen... mer blod og uendret test.
Jeg har virkelig ikke store trua nå.

Kommer ikke til å teste noe mer i dag.
Føler på en helt ekstrem håpløshet.
Og er bare kjempelei meg.

Ikke sikkert jeg orker mer prøving etter dette... tenker da å bare la alt gå sin gang.
Skjer det så skjer det, liksom.
 
Gikk for å teste igjen... mer blod og uendret test.
Jeg har virkelig ikke store trua nå.

Kommer ikke til å teste noe mer i dag.
Føler på en helt ekstrem håpløshet.
Og er bare kjempelei meg.

Ikke sikkert jeg orker mer prøving etter dette... tenker da å bare la alt gå sin gang.
Skjer det så skjer det, liksom.

Ikke gi opp.:Heartred Du er så nær. Jeg ville dratt til legen og si at du har hatt tre spontan aborter. Ja det er kjemisk, men kjemisk er tidlig spontan aborter. Og da har du rett til å bli utredet. Hvis du ønsker så klart :hilarious:
 
Ikke gi opp.:Heartred Du er så nær. Jeg ville dratt til legen og si at du har hatt tre spontan aborter. Ja det er kjemisk, men kjemisk er tidlig spontan aborter. Og da har du rett til å bli utredet. Hvis du ønsker så klart :hilarious:

Vurderer å gå til privat klinikk... Det går fortere.
Men akkurat nå orker jeg ingenting.
 
Gikk for å teste igjen... mer blod og uendret test.
Jeg har virkelig ikke store trua nå.

Kommer ikke til å teste noe mer i dag.
Føler på en helt ekstrem håpløshet.
Og er bare kjempelei meg.

Ikke sikkert jeg orker mer prøving etter dette... tenker da å bare la alt gå sin gang.
Skjer det så skjer det, liksom.
Uff, sender deg en god internettklem:Heartred:Heartred
 
Gratulerer så masse til alle gravide, og masse lykke til til alle som fortsatt venter og håper.
:Heartred

Jeg har skrevet til kroppen min faktisk, i dagboken min.
Mer enn det tror jeg ikke at jeg orker.
Jeg er knust.
Igjen.

Jeg orker ikke mer.
 
Back
Topp