Januar 2022

HappyMom86

Elsker forumet
Assistert-jentene
Oktobergull 2022
Jeg tar sjansen på å opprette januartråd selv om jeg er usikker på om jeg er skikket til å ta et sånt ansvar. *fnis*
Jeg er en ordentlig vims sånn at hvis jeg skulle være uheldig å gå glipp av noe i tråden så er det bare å tagge meg. Da skriver du @ og HappyMom86 eller bare svarer på innlegg med quote fra meg sånn at jeg får varsel når jeg logger inn.

Skriv inn din status sånn:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett


VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:

Babyprøver - 39 - B3 - Hausken - #1 - Letrozol, Ovitrelle, Alby-e, oppstart ved neste syklus, som er en eller annen gang i januar (har uregelmessig syklus, så venter på å få neste mens)

Mammatilen - 31 år - B2 - st. Olavs - første forsøk (fryseforsøk) - oppstart januar.

Vilje35 - 35 - B1 - Hausken Lysaker - Forsøk 2 - Progynova/Gonal F (400ie)/Fyremadel/Ovitrelle/Cyclogest - oppstart progynova CD21 (7/1). Innsett uke 3

Veientilbabylykke 35 B1 pp6 (5pp med iui, nå første gang med IVF). Porsgrunn - menopur, fyremadel lutinus, ovitrielle. Oppstart med menopur ca 30 januar.


STIMULERER:

RUGER:

Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - uttak uke 3 eller 4 (?)

Forhåpningsfull - 28 - B1 - St Olavs - innsett nr 1 etter to uttak med overstimulering - naturlig syklus - innsett uke 3/4


TOTALFRYS:

GRAVID:

VictoriaH - 27 år - søskenforsøk (nummer 2) - #1 FER etter 1. uttak (2. innsett) - Estradot, cyclogest, prednisolon - Innsett uke 2/3

HappyMom86 - 35 - b3, men første med ny partner - Hausken - Forsøk nr 3 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Gonapeptyl og Ovitrelle - Starter med Progynova 24. Desember og så stimulering ca. 1. Januar.

Høsteple - 31 år - 4 forsøk, b1 - bemfola, prednisolon, labyl e, klexane, estradot - spiren - uttak ca uke 3

Bruker56ki - 32 - barn #1 - St.Olav -FER 1 (totalfrys I okt) - naturlig syklus - ca uke 3

LilKil - 42 - barn #1 - IVF #7 - Maigaard- Synarela nesespray, acetylsalisylsyre, Menopur, Ovitrelle, Crinone og Prednisolon. Oppstart Synarela 25/12 stimulering 8/1 og regner med uttak 21/22 jan.

Mini_S - 32år - B2 - Haugesund - Søskenforsøk nr.2 (totalt 3. forsøk) - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart uke 3/uttak uke 5

BabyBaluba - 31år - baby #2 - Hausken- 1. innsett (ICSI) - Ovitrelle - Innsett 31 januar 2022

Håperpåhjelp85-36-B1-hausken-forsøk 2(1 var i Danmark).
Progynova, menopur, fyramadel, ovitrelle, cyclogest.
Starter med Progynova 25 desember. Oppstart menopur ca 1 januar.

AVBRUTT:

Bringebær7 - 36 - barn #2 - St.Olav - fer#6 - naturlig - ca uke 2-3

IKKE GRAVID:
Totts - 31 - b2, - st.olavs- Forsøk nr 1 - Progynova, Menopur, Fyremadel, primulett og Ovitrelle

Engelpia, 38, prøver på b#1, Spiren klinikk, 5 forsøk, ble totalfrys sist nå ved første forsøk ved spiren, innsett i løpet av januar

Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Kort protokoll m Gonal-F - uttak ca uke 4
 
Last edited:
Jeg melder meg inn her også @HappyMom86 :happy:
Håper bare at TR kommer snart så er vi i gang! ;)


Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - uttak uke 3 eller 4 (?)
 
Hurra for januartråd! Nytt år og nye muligheter ❤

Dipsy - B2 - Danmark - 4.innsett (IVF #2) - Ovitrelle, prednisolon, Cyclogest - Innsett uke ?

Aner virkelig ikke hvordan syklusen er nå etter SA og når det blir mulig innsett, men rimelig sikker på januar hvertfall :)
 
Jippi ❤️❤️ Nå kan jeg endelig begynne å glede meg til januar og innsett ❤️

Bringebær7 - 36 - barn #2 - St.Olav - fer#6 - naturlig - ca uke 2-3
 
Hurra for januartråd! Nytt år og nye muligheter ❤

Dipsy - B2 - Danmark - 4.innsett (IVF #2) - Ovitrelle, prednisolon, Cyclogest - Innsett uke ?

Aner virkelig ikke hvordan syklusen er nå etter SA og når det blir mulig innsett, men rimelig sikker på januar hvertfall :)
Åååå måtte vi begge klare det i januar ❤️❤️❤️
 
Jeg håper Januar blir en bra måned for oss. Det skal bli spennende å følge dere alle. :Heartbigred
 
VictoriaH - 27 år - søskenforsøk (nummer 2) - #1 FER etter 1. uttak (2. innsett) - Estradot, cyclogest, prednisolon - Innsett uke 2/3
 
Jeg tar sjansen på å opprette januartråd selv om jeg er usikker på om jeg er skikket til å ta et sånt ansvar. *fnis*
Jeg er en ordentlig vims sånn at hvis jeg skulle være uheldig å gå glipp av noe i tråden så er det bare å tagge meg. Da skriver du @ og HappyMom86 eller bare svarer på innlegg med quote fra meg sånn at jeg får varsel når jeg logger inn.

Skriv inn din status sånn:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett


VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:

HappyMom86 - 35 - b3, men første med ny partner - Hausken - Forsøk nr 3 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Gonapeptyl og Ovitrelle - Starter med Progynova slutten av desember og så stimulering ca. 1. Januar.

Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - uttak uke 3 eller 4 (?)

Dipsy - B2 - Danmark - 4.innsett (IVF #2) - Ovitrelle, prednisolon, Cyclogest - Innsett uke ?

Bringebær7 - 36 - barn #2 - St.Olav - fer#6 - naturlig - ca uke 2-3

VictoriaH - 27 år - søskenforsøk (nummer 2) - #1 FER etter 1. uttak (2. innsett) - Estradot, cyclogest, prednisolon - Innsett uke 2/3

Bruker56ki - 32 - barn #1 - St.Olav -FER 1 (totalfrys I okt) - naturlig syklus - ca uke 3

STIMULERER:

RUGER:

TOTALFRYS:

GRAVID:

AVBRUTT:

IKKE GRAVID:
Tjuhei! Så bra du tok ansvaret! :angel8

Babyprøver - 39 - B3 - Hausken - #1 - Letrozol, Ovitrelle, Alby-e, oppstart ved neste syklus, som er en eller annen gang i januar (har uregelmessig syklus, så venter på å få neste mens)
 
Jeg gleder meg til jul altså, men ååååå som jeg gleder meg til januar ❤️❤️❤️❤️
 
Totts - 31 - b2, - st.olavs- Forsøk nr 1 - Progynova, Menopur, Fyremadel, primulett og Ovitrelle - Starter med prognova slutten av desember og så insett av siste embryo på frys.
 
Hiver meg på her!

Mammatilen - 31 år - B2 - st. Olavs - første forsøk (fryseforsøk) - oppstart januar.

Mislykket ferskforsøk på første uttak i november, skal ha første fryseforsøk i januar.
 
Rainbowdash - Praha - 1.innsett (embryadopsjon) - estrofem(østrogen), progrestron, blodfortynnende - Innsett uke ?

Velger å følge dere, men er veldig usikker på om vi rekker januar. Men satser på det:happy:
 
Rainbowdash - Praha - 1.innsett (embryadopsjon) - estrofem(østrogen), progrestron, blodfortynnende - Innsett uke ?

Velger å følge dere, men er veldig usikker på om vi rekker januar. Men satser på det:happy:

Krysser fingrene ❤️
 
Her skaper kroppen drama med å etterligne EL. Planen er ultralyd 3/1 med oppstart estradot da, men hvis EL er nå så kommer jo mensen i romjulen (en ukes tid for tidlig).
 
Back
Topp