Gravid etter 2 MA

Oliventre

Elsker forumet
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Har igjen testen positivt etter en bitteliten pause. ❤️ Hadde MA i både januar og Mai og er livredd for å bestille tul for å eventuelt få samme resultat en gang til.

Må da være noen som har en god historie om «alle gode ting er 3»? :joyful:

Har forresten en snart treåring, det svangerskapet var helt ukomplisert, så vet jo at det også kan gå :angelic:
 
Har igjen testen positivt etter en bitteliten pause. ❤️ Hadde MA i både januar og Mai og er livredd for å bestille tul for å eventuelt få samme resultat en gang til.

Må da være noen som har en god historie om «alle gode ting er 3»? :joyful:

Har forresten en snart treåring, det svangerskapet var helt ukomplisert, så vet jo at det også kan gå :angelic:

Her var alle gode ting 3!<3 gratulerer og lykke til!!!
 
Hadde en SA etterfulgt av en MA. Nå er jeg gravid i uke 17, og såvidt jeg vet står alt bra til. Krysser fingrene for deg!
 
Her var alle gode ting 3!:Heartred Jeg er nå gravid i 26 uke etter 2 MA etter hverandre :wav
Lykke til!
 
Takk for denne tråden. Har også mistet to ganger i år, har en på fire fra før. Håper på at alle gode ting blir tre her også ❤️
 
Hadde en MA i uke 13 (målt til 8+5) og en kjemisk før spiren på nå 1 år satt :Heartred

Krysser fingrene for deg , vet hvor nervepirrende det er :Heartred
 
I 2018 hadde jeg 2 spontanaborter etter hverandre, og på 3 gang fikk vi vår sønn som blir 3 år i januar ❤️ Så 3 er ett godt tall ❤️
 
Jeg har en slik historie. Mistet to ganger på rad (SA), hadde en jente på 5 fra før... Ble gravid igjen, og det gikk. Fødte en gutt i juli.

Husker godt hvor vanskelig dette var. Vi har vært på TUL fire ganger, og jeg var livredd hele første trimesteret. Krysser fingrene for deg! :Heartred
 
Jeg har en slik historie. Mistet to ganger på rad (SA), hadde en jente på 5 fra før... Ble gravid igjen, og det gikk. Fødte en gutt i juli.

Husker godt hvor vanskelig dette var. Vi har vært på TUL fire ganger, og jeg var livredd hele første trimesteret. Krysser fingrene for deg! :Heartred
Takk! ❤️ Og så fint å høre at alt gikk bra for dere ☺️ Nå er jeg straks halvveis til uke 12, så foreløpig er det lovende :p Skal på TUL i morgen, så får jo krysse fingrene for at det er en liten hjertelyd selvom det er tidlig ❤️ (Klar over at det ikke er sikkert vi ser allverdens altså)
 
Foreløpig lovende :joyful: så hjerteblafring og jeg er så oppblåst at buksene nesten ikke kneppes, la oss ikke snakke om puppene :bag:..
 

Vedlegg

  • 6B5C06F1-FAB8-4B9F-BCC8-2780A2D8670A.jpeg
    6B5C06F1-FAB8-4B9F-BCC8-2780A2D8670A.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 11
Back
Topp