Novemberskravla 2021!

Gøy når man opplever en svært truende situasjon hos en bruker (dvs beruset bruker lå på gulvet, beruset partner truet) sammen med to andre ansatte, og politiet halvveis ler av oss og sier at det som oftest er tomme trusler og ikke kommer :rolleyes: ikke gøy å gå fra en bruker på gulvet, men hva skal man gjøre...?
 
Gøy når man opplever en svært truende situasjon hos en bruker (dvs beruset bruker lå på gulvet, beruset partner truet) sammen med to andre ansatte, og politiet halvveis ler av oss og sier at det som oftest er tomme trusler og ikke kommer :rolleyes: ikke gøy å gå fra en bruker på gulvet, men hva skal man gjøre...?
Tror ikke det er noe du kan gjøre rett og slett..
 
Host host tils jeg spyr:( da var det min tur at vær syk. Venter på at eldste og skall få det da de 2 andre har nettop hatt samme syke. Men søren så lenge hoster sitter i
 
Fy søren så trøtt jeg er, utkjørt etter kveldsvakt igår. Ny kveldsvakt idag og håper inderlig den blir roligere :bag:
 
Ikke nok med at man selv er dårlig. Her ringer skolen og jenta har kasta opp:(
 
Hurra, tennene til frøkna så veldig fine ut. Gøy å se hvor stolt hun var etter tannlegebesøket :D
 
Julebord til helga og jeg er fortsatt uten ny kjole.
Julebord i morgen.

Jeg har med to kjoler.

Pingle - kjolen. Den jeg alltid bruker. Fotsid. Svart og hvit. Trenger ikke stryking. Genial kjole. Mye brukt.
. Og den mer... Crazy julebord - kjolen som aldri er brukt. Tenk "julegenser" i kjole. Fra wish.

Kjøpt til det lokale julebordet med bare kollegaer det jeg bor for to år siden, kom i posten samme dag som julebordet, men vi dro jo rett fra jobb.
Ikke vært noe siden.

Men usikker på om jeg skal bruke den nå, med strutte - skjørt og det hele. På julebord med hele selskapet.

Det er jo bare for gøy, men....
 
Jeg skall bli tante til 2 små i 2021:) en gutt og en jente. Gleder meg at kose litt med baby.
fredag igjen:) Fredag igjen og jeg har gitt beskjed til barna at idag vil vi helst ikke ha besøk :p trenger en dag aleine bara vi hjemme:) gleder meg at hoppe i pyjamas i kveld og se film med barna.
 
Julebord i går, herlighet så gøy :D kom hjem 3.30 i natt, for en nydelig gjeng jeg jobber med!
Rolig dag i dag, driver å pynter litt til jul, skal sette opp juleby, pakke inn kalendergaver og få kjøpt siste julegavene .
 
Fint dag på vinterland i dag:) 5 åringen likte ikke parishjulet:p men men da har han fått prøvd den:) i ettermiddag var det tenning av juletræ i gaten og her kom barna med kaker til mammaen:)
 
Back
Topp