Novemberskravla 2021!

Mange som gjør det. Opplevde det i fjor
Det er noe herk! :wacky:
Jeg opplevde at en ved siden av smalt døra i arbeidsbilen min, satte seg fint inn og kjørte avsted (vet ikke om hen så at jeg satt i bilen) :facepalm:
 
Fy søren så tøft det er til tider med barn med diagnose :( Ohh jeg sitter her i bilen og venter på eldste som slutter på drama. Jeg sitter med tårer i øyen og de renner nedover og har lyst bara gråte og gråte. Men jeg kan ju ikke det .
Selvfølgelig kan du det, det er tøft med barn med diagnose.
Gråt nå, og tørk av tårene når du ser barnet kommer, og spør barnet hvorfor det ser ut som m du har grått svarer du bare at du reagerte litt på den kalde luften og fikk tårer i øynene, eventuelt av du fikk noe i øynene du måtte gni vekk og er rød av den grunn
 
God morgen. Nå er det sikkert 3 måned siden vi var på BUP med minste og han begynte alreden
i mandags at han ikke vil på BUP. Han syns det er så kjedelig der før det er ikke andre barn der:p
Flott at han gir beskjed at han ikke vil in der men me må.
Det blir vanskelig at hente han i bhg og vidare på BUP. Kanskje han får spise litt i bilen på vei in ellers så er han vel ikke samarbeids villig.
BUP I 2 timmer sen levere minste i bhg igjen. Hente 2 på skolen kjøre de hjem og ut igjen IOP MØTE I BHG. Gleder meg til dagen er over:p
Der minte du meg på noe.
Jeg må si i fra til læreren til frøkna at jeg henter henne tidlig i morgen siden vi har time på BUP.
Tusen takk
 
6 med corona i klassen til guttungen. Helt villsmitte på skolen her. Får meldinger daglig om barnet er nærkontakt. Bare venter på positiv test på mine nå i grunn :p
 
6 med corona i klassen til guttungen. Helt villsmitte på skolen her. Får meldinger daglig om barnet er nærkontakt. Bare venter på positiv test på mine nå i grunn :p
Er ekstremt mye smitte på skolen har også, men ikke så mange i klassen til noen av barna, på det meste har det vært en 2-3 stykker
 
Selvfølgelig kan du det, det er tøft med barn med diagnose.
Gråt nå, og tørk av tårene når du ser barnet kommer, og spør barnet hvorfor det ser ut som m du har grått svarer du bare at du reagerte litt på den kalde luften og fikk tårer i øynene, eventuelt av du fikk noe i øynene du måtte gni vekk og er rød av den grunn
Kunne desværre ikke pga de 2 andre satt i bilen med meg.
 
Der minte du meg på noe.
Jeg må si i fra til læreren til frøkna at jeg henter henne tidlig i morgen siden vi har time på BUP.
Tusen takk
Heldigvis får jeg påminnelse på sms dagen før vi skall vær på BUP ellers hadde jeg glømt det ut. nå har vi en siste veiledning nest uke så møtes vi ikke for etter nyttår
 
Back
Topp