Novemberskravla 2021!

Ungene er hjemme, og helga setter inn. Mannen er på fest med jobb og ventes kjørt hjem av min far i natt.

Vinden som har revet i huset i hele dag virker å ha løyet. Den tar seg opp litt så jeg hører det knaker, men ikke sånn det har vært. Det skal gi seg nå i løpet av et par timer.

Jeg skal vel snart lage taco til flokken. Jeg er bare trøtt og sliten etter jobb så jeg havna på sofaen med et pledd og sovner her om jeg ikke snart reiser meg.
 
Tidenes anklage fra tenåringen

Mamma, her er gymbaggen fra ONSDAG, og den er ikke tømt enda!!!

Det er vel strengt tatt din jobb, prøvde jeg

Ja, men du kunne jo minnet meg på det og mast sånn du pleier da!!!

Viktig å plassere ansvaret der det hører hjemme. Selvsagt er det min feil at han ikke har tømt gymbaggen....
 
Tidenes anklage fra tenåringen

Mamma, her er gymbaggen fra ONSDAG, og den er ikke tømt enda!!!

Det er vel strengt tatt din jobb, prøvde jeg

Ja, men du kunne jo minnet meg på det og mast sånn du pleier da!!!

Viktig å plassere ansvaret der det hører hjemme. Selvsagt er det min feil at han ikke har tømt gymbaggen....
Hahahaha :p så typisk.
 
Prøvde meg på å lage vårruller for første gang i dag, det er definitivt ikke siste gang.
Dette ble godt :)
Og ikke minst, det at jeg begynner å prøve meg på nye ting på kjøkkenet er et tegn på at jeg er ved å få energien tilbake igjen :)
 
Ja. Kol tilbake i natt en gang. Minst 30 timer uten.
Det er lenge.

I forhold til varme. Matlaging. Lading av dingser. Kjøleskap. (og fryser, men åpner man ikke den så holde den 30 timer helt fint)
 
God morgen. Sist helg var det jenta som var syk og nå er minste syk . Hoste snue og litt feber. Vart oppe flere ganger i natt. Mange i bhg som er syke
 
Uff så kjedelig. Hva gjør man når man er så lenge uten strøm :eek: tenker på mat værme å så vidare
Jeg har jobbhelg da, så fått ladet mobil på jobb. Ellers ble det take away i går. Maten i kjøleskapet havnet ut. Håper det har gått bra med maten i fryseren. Ellers er det å fyre i ovnen og ha masse levende lys. Sendte bort unga, for de var livredde.
 
God morgen :) 2 st er på skolen og minstemann er hjemme idag. Formen er mye bedre idag litt snue og hoste. Sko ønske han var samarbeids villig og tog Bisolvon.
 
Back
Topp