Vi har ikke kjøpt. Var og så på vogner i går faktisk. På butikken sa de at nesten alle bagger er like store i dag, så det var ikke noe å tenke på. Vi prøvde litt forskjellige, og dette er våre tanker:
Fox 3- lett og trille, men er jo på gulvbelegg, så der er jo alle lett å trille, men merket litt forskjell fra Emma L vognen feks. Jeg er «kun» 170, og typen er 182, men vi syns den er litt lav i bagdelen. Og syns det er trangt inn til kurven under, slet med å få puttet inn en bucketbag veske, så en handlepose må bli umulig etter mine tanker, da tror jeg enn må tømme halve posen først, men det var mitt inntrykk. Fox 3 er også en av de dyrere vognene utenom cybex priam.
Vi så også på donkey. Siden dette er vår første så tenkte jeg den kanskje var lur, med tanke på når enn evt får nummer to, og enn trenger søskenvogn. Den har også en stelleveske ved siden av, og bedre tilgang til kurven. Stellebaggen mangler skulderstropp noe som er lite praktisk. Kun to små håndtak som ikke er mulig å tre inn på skulderen og bære behagelig. Håndtaket på donkey er også veldig firkantet, så det er ikke så behagelig som andre. Så er den selvfølgelig litt breiere i forhold til å gå i butikk ol, men tror ikke det blir den store utfordringen. Ca like dyr som fox 3.
- Stokke xplory. Den er høyere i bag og sportsdel. Sportsdelen kan brukes begge veier. Lett og trille. Lett tilgang til «kurven», vet ikke hva jeg skal kalle den

Billigere enn fox. Selges som pakke eller med det enn evt ønsker av bag eller kun sportsdel. Det valget har du ikke på bugaboo, der får du alt i en pakke.
Vi har fått tips om å ha to vogner. En «by/butikk» vogn som ligger i bilen og en tur vogn.
slik det ser ut nå så heller vi mest mot Stokke som by vogn, og Thule urban glide som vogn to hjemme. Grunnen til vi ikke kun går for Thule alene er at sportsdelen ikke kan snus, og at den er ganske lang til kun å ha bilstol på i butikk/cafe ol. Noe jeg har inntrykk av at mange bruker i begynnelsen. Så vi vurderer faktisk å kjøpe Stokke xpolry med kun sportsdel. Da vi ser for oss at vi bruker bilstolen i begynnelsen på butikken osv. Så har vi sportsdelen som er vendt mot oss i begynnelsen. Til alt annet bruk blir det Thule.
Vi kommer til å følge med på tilbud. Vi har enda ikke kjøpt en eneste ting, men det har med at vi skal flytte om 3-4 uker og ønsket å slippe å flytte på ting. Samt at jeg personlig føler store ting som vogn ol bør kjøpes etter uke 24. Men det skal sies at de sa at det alt var ventelister på fox 3 til januar på Barnas hus.