Oktober 2021

Trigger satt. Liker hvor enkelt det er å sette Ovitrelle i forhold til Menopur sprøytene. Samboeren og jeg sneik oss inn på badet så ikke ungene skulle se og han sto og så på. Jeg monterte spiss og trykka ut luft og justerte dose på bare sekunder. Stikket gikk helt udramatisk og gjorde ikke noe som helst vondt. Kjente ikke engang at jeg sprøyta inn noe. I morgen skal det bli godt å slippe synarela. Håper jeg aldri mer må ta den. Fysj og æsj.
 
Må bare dele bilde av testene mine :alien håper eggulf klamrer seg fast inni der :smiley-angelic001

Sender masse babystøv til dere alle sammen :binkybaby:love7
Fantastisk, gratulerer!!! ❤️ Håpar resten av oktober-gjengen kjem etter snart. :love017
 
Har testet hver dag. I dag var testen marginalt sterkere en i går og dagen før. Du kan gjerne sette meg som gravid :smiley-bounce022


Men kjenner meg skikkelig oppblåst og det gjør vondt å sette seg ned/gå raskt. Må nok høre med sykepleier når de ringer for å høre resultatet i morgen. Håper ikke dette er "overstimulering". Noen som har erfaring med graviditet og OHSS? Når kom symptomene? Husker ikke jeg var vond på samme måte sist jeg ble gravid... kun den vanlige stikkingen.
Hurraaaa! :wav Det aller gøyeste i denne gruppa er å kunne sette noen på gravid:love7
 
Takk! Blir veldig spennede dette.

Det blir innsett imorgen for meg :) (bank i bordet). Du skulle ha på onsdag? Så fint at du fikk brosjyre med info! Har aldri fått noe slikt, men er vel fordi jeg gjør kontrollere på et annet sted.
Lykke til med innsett i dag:love7
 
Takk, ja vært ganske ville tilstander siden torsdag nå :p Føler også IVF-forsøk er stress nok i seg selv, trengte ikke MER. Har uttak kl 10:30, oppmøte én time før pga. intravenøs smertelindring. Lykke til til deg også, har sååå tro på de embryoene dine :):Heartpink
Lykke til i dag:love7 Håper de får hentet ut en hel haug med fine egg:love2:love2
 
Å blir så nervøs; er 10 DPO idag, har av og på siden igår kveld hatt mensmurringer nederst i magen. Har også hatt bittelitt brunt/lyserosa på papiret når jeg tørka meg. Er så redd for at det ikke skal gå veien, orker ikke! :arghh:
Håper det er festeblødning og festesmerter. Noen som har erfaring med det?
 
Å blir så nervøs; er 10 DPO idag, har av og på siden igår kveld hatt mensmurringer nederst i magen. Har også hatt bittelitt brunt/lyserosa på papiret når jeg tørka meg. Er så redd for at det ikke skal gå veien, orker ikke! :arghh:
Håper det er festeblødning og festesmerter. Noen som har erfaring med det?
Jeg hadde en liiiten blødning da jeg ble gravid for et år siden. Det var 10DPO. Dette var etter IUI, ikke IVF. Var sikker på at det var mensen så spurte klinikken om jeg kunne slutte på Lutinus men de sa jeg måtte fortsette siden det kunne være bivirkninger av Lutinus. 13DPO testet jeg svaaaakt positivt. Om det var festeblødning eller pga skjøre slimhinner vet jeg ikke :)
 
16 egg ut:eek: Uttaket gikk kjempefint, og har foreløbig ikke smerter etterpå heller (over 1 time siden). Fikk IV smertelindring. De har forberedt meg på at sjansen for totalfrys er veldig stor, spesielt med tanke på historikken min. Men om alt ser fint ut torsdag, da blir det. Så vi får bare se! Vikrigste er uansett noen fine embryo:Heartpink
 
Jeg hadde en liiiten blødning da jeg ble gravid for et år siden. Det var 10DPO. Dette var etter IUI, ikke IVF. Var sikker på at det var mensen så spurte klinikken om jeg kunne slutte på Lutinus men de sa jeg måtte fortsette siden det kunne være bivirkninger av Lutinus. 13DPO testet jeg svaaaakt positivt. Om det var festeblødning eller pga skjøre slimhinner vet jeg ikke :)

Ja det er så vanskelig å vite, alt av symptomer og blødninger kan jo være både tegn på graviditet, mensen eller bare bivirkninger av medisinene.
Man blir litt gal i rugetiden gitt :arghh::banghead:
 
16 egg ut:eek: Uttaket gikk kjempefint, og har foreløbig ikke smerter etterpå heller (over 1 time siden). Fikk IV smertelindring. De har forberedt meg på at sjansen for totalfrys er veldig stor, spesielt med tanke på historikken min. Men om alt ser fint ut torsdag, da blir det. Så vi får bare se! Vikrigste er uansett noen fine embryo:Heartpink
Gratulerer med fin fangst! Så bra at det ikke gjorde vondt :) Krysser fingrene for at du slipper overstimulering og får innsett!
 
Trigger satt. Liker hvor enkelt det er å sette Ovitrelle i forhold til Menopur sprøytene. Samboeren og jeg sneik oss inn på badet så ikke ungene skulle se og han sto og så på. Jeg monterte spiss og trykka ut luft og justerte dose på bare sekunder. Stikket gikk helt udramatisk og gjorde ikke noe som helst vondt. Kjente ikke engang at jeg sprøyta inn noe. I morgen skal det bli godt å slippe synarela. Håper jeg aldri mer må ta den. Fysj og æsj.
Syns også Ovitrelle er fin å sette:happy: Kos deg med medisinfri dag, og ikke minst lykke til med uttaket!4:D:Heartred
 
Jeg er ruger :happy: 6 måneder siden siste forsøk, endelig!! Fikk både gode og dårlige nyheter - embryoet de satte inn hadde perfekt score (4-1-0) som jeg har lest meg til betyr 4 celler av lik størrelse og uten fragmentering. Så det er jo topp! Den dårlige nyheten var at de ikke fant igjen det andre embryoet som skulle ha vært fryst i samme strå :eek: Legen sa at det må ha blitt igjen på en pipett eller noe og at det er veldig sjeldent, men at det har sjedd førr.. Jeg visst ikke hva jeg skulle si. Hjelper jo ikke å bli sint og jeg skjønner at det finnes en menskelig faktor i dette. Men :mad:. HELDIGVIS var det det gode embryoet som var igjen - det som forsvant hadde dårlig gradering :wideyed:
 
Back
Topp