Oktober 2021

Gurimalla, her forsøket gikk virkelig ikke udramatisk for seg;
Begynte med at jeg var nærkontakt til en med Covid sist uke, dag før siste kontroll. Jeg er fullvaksinert, men tørr likevel ikke ta noen sjanser; taxitur for å hente hurtigtest hos ei venninne, ta skikkelig (PCR)-test dagen etter, kontroll med munnbind og hele pakka, OOOOG i dag klarte jammen flyet mitt og bli kansellert:eek: (egguttak i annen by enn jeg bor i, i morgen). Samtidig snør det noe j*vlig, så alle avganger er forsinka. Blir booka om, får det ekstremt travelt med å komme meg ut døra for å rekke det nye flyet. Kom meg med fly til en annen random by, og venter nå på fly til "endestasjonen".

Om stress påvirker eggkvalitet kan jeg love at alle sammen nedi der har kasta inn håndkleet for lenge siden:hungover: Føler universet ikke ønsker meg noe barn den her gangen:sorry:


Dagens sutring herved over.
Åh himmel og hav! For en oppladning til uttak for deg. Som om det ikke er ille nok! Når i morgen har du uttak? Får håpe du får en god natts søvn i det minste:love7
 
Huff, masse sympati til deg! Som om det ikke er nok stress forbundet med et forsøk i utgangspunktet… :nailbiting:Håper turen videre går bedre! Og ikke minst, masse lykke til i morgen:Heartred
Takk!!:Heartred Ja, syns liksom forsøk er stress nok i seg selv:excited001 Nå er jeg endelig kommet frem, og satser på at dramaet er "oppbrukt" for resten av forsøket :p
 
Åh himmel og hav! For en oppladning til uttak for deg. Som om det ikke er ille nok! Når i morgen har du uttak? Får håpe du får en god natts søvn i det minste:love7
Takk, ja vært ganske ville tilstander siden torsdag nå :p Føler også IVF-forsøk er stress nok i seg selv, trengte ikke MER. Har uttak kl 10:30, oppmøte én time før pga. intravenøs smertelindring. Lykke til til deg også, har sååå tro på de embryoene dine :):Heartpink
 
Åh gud for et styr. Ja det er tydeligvis ikke småtteri vi skal gjennom. Jeg håper inderlig at alt går bra. Lykke til med uttak.
 
Så spennende, nå er det ikke lang igjen! Og veldig fint at mannen får være med nå. Det var interessant å høre det med ny metode for frys/tin. Har lurt på om de bruker det som kalles vitrification på Riksen eller ikke. Det brukes på alle privatklinikker tror jeg, men er jo ikke alltid de bruker de nyeste metodene på Riksen. Men da høres de ut som at de har gjort en oppgradering de siste årene. Med tre på frys skal dere ha gode sjanser for innsett :) Lykke til!
Legen sa ikke hva det het, så det vet jeg ikke. Men fikk ny brosjyre å greier enn sist men generell info om fryseforsøk.
tusen takk :)
Ser du skal ha innsett 2 dager etter meg, så blir spennede til framover :) lykke til!
 
Legen sa ikke hva det het, så det vet jeg ikke. Men fikk ny brosjyre å greier enn sist men generell info om fryseforsøk.
tusen takk :)
Ser du skal ha innsett 2 dager etter meg, så blir spennede til framover :) lykke til!
Takk! Blir veldig spennede dette.
Legen sa ikke hva det het, så det vet jeg ikke. Men fikk ny brosjyre å greier enn sist men generell info om fryseforsøk.
tusen takk :)
Ser du skal ha innsett 2 dager etter meg, så blir spennede til framover :) lykke til!
Det blir innsett imorgen for meg :) (bank i bordet). Du skulle ha på onsdag? Så fint at du fikk brosjyre med info! Har aldri fått noe slikt, men er vel fordi jeg gjør kontrollere på et annet sted.
 
Ser ut som kjemisk dette forsøkte :(

hcg på 40 19dpo. Den burde vært over 100 sa de.. Skal ta ny blodprøve onsdag.

Noen erfaringer med lav hcg? Gode eller dårlige?
 
Hvordan går det med deg? Har du testet noe mer? :love7 Håper så lille spire klorer seg fast der inne:love2

Har testet hver dag. I dag var testen marginalt sterkere en i går og dagen før. Du kan gjerne sette meg som gravid :smiley-bounce022


Men kjenner meg skikkelig oppblåst og det gjør vondt å sette seg ned/gå raskt. Må nok høre med sykepleier når de ringer for å høre resultatet i morgen. Håper ikke dette er "overstimulering". Noen som har erfaring med graviditet og OHSS? Når kom symptomene? Husker ikke jeg var vond på samme måte sist jeg ble gravid... kun den vanlige stikkingen.
 
Ser ut som kjemisk dette forsøkte :(

hcg på 40 19dpo. Den burde vært over 100 sa de.. Skal ta ny blodprøve onsdag.

Noen erfaringer med lav hcg? Gode eller dårlige?
Huff, så leit :Heartred Dessverre dårlig erfaring med så lav hcg :( Anbefaler deg å sjekke ut posten som heter HCG - facts og erfaringer (eller noe i den duren) her inne, mye bra info!
 
Ser ut som kjemisk dette forsøkte :(

hcg på 40 19dpo. Den burde vært over 100 sa de.. Skal ta ny blodprøve onsdag.

Noen erfaringer med lav hcg? Gode eller dårlige?
Så utrolig leit å høre ❤ Jeg hadde 38 i hcg 19 DPO. Det gikk ikke bra dessverre :(. Holdt seg omtrent på det nivået noen dager, så kom blødningen. Vær obs på smerter eller kraftige blødninger ❤
 
Gurimalla, her forsøket gikk virkelig ikke udramatisk for seg;
Begynte med at jeg var nærkontakt til en med Covid sist uke, dag før siste kontroll. Jeg er fullvaksinert, men tørr likevel ikke ta noen sjanser; taxitur for å hente hurtigtest hos ei venninne, ta skikkelig (PCR)-test dagen etter, kontroll med munnbind og hele pakka, OOOOG i dag klarte jammen flyet mitt og bli kansellert:eek: (egguttak i annen by enn jeg bor i, i morgen). Samtidig snør det noe j*vlig, så alle avganger er forsinka. Blir booka om, får det ekstremt travelt med å komme meg ut døra for å rekke det nye flyet. Kom meg med fly til en annen random by, og venter nå på fly til "endestasjonen".

Om stress påvirker eggkvalitet kan jeg love at alle sammen nedi der har kasta inn håndkleet for lenge siden:hungover: Føler universet ikke ønsker meg noe barn den her gangen:sorry:


Dagens sutring herved over.

Hadde universet virkelig vært mot deg, så ville du ikke ha kommet frem!!! Masse lykke til!!!
 
Ser ut som kjemisk dette forsøkte :(

hcg på 40 19dpo. Den burde vært over 100 sa de.. Skal ta ny blodprøve onsdag.

Noen erfaringer med lav hcg? Gode eller dårlige?

Ingen erfaring, men stor klem til deg ❤️❤️❤️
 
Takk! Blir veldig spennede dette.

Det blir innsett imorgen for meg :) (bank i bordet). Du skulle ha på onsdag? Så fint at du fikk brosjyre med info! Har aldri fått noe slikt, men er vel fordi jeg gjør kontrollere på et annet sted.

Krysser fingrene at naturlig syklus gjør susen for deg!!!!! Lykke til!!
 
Må bare dele bilde av testene mine :alien håper eggulf klamrer seg fast inni der :smiley-angelic001

Sender masse babystøv til dere alle sammen :binkybaby:love7
 

Vedlegg

  • Screenshot_20211018-234723_Photos~2.jpg
    Screenshot_20211018-234723_Photos~2.jpg
    192,5 KB · Visninger: 61
Back
Topp