November 2021

Nei, dvs har hatt det en gang etter at jeg begynte på Metformin!
Har gått på Clomifen, men det responderte jeg ikke på, derfor er jeg sykt spent på om letrozol hjelper!!

Jeg hadde null effekt på clomifen og enkel dose femar, men dobbel hadde jeg innimellom EL. Alltid eggløsning med høyere dose :)
 
Caccy - 30 - B2 - St. Olavs - IVF1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Litinus - oppstart uke 44
 
DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Bemfola 300IE, Letrozol, Fyremadel - oppstart bemfola ca 04/11. Uttak ca 19/11

Rettelse på min :)
 
DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Bemfola 300IE, Letrozol, Fyremadel - oppstart bemfola ca 04/11. Uttak ca 19/11

Rettelse på min :)
Da er du oppdatert :)
 
DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Bemfola 300IE, Letrozol, Fyremadel - oppstart bemfola ca 04/11. Uttak ca 19/11

Rettelse på min :)

Masse lykke til!!! Håper de nye medisinene gjør susen for dere og at du slipper den vonde skyllingen :)
 
Prøvedorris-28år-barn 1-Medicus-IVF/ICSI #3-Fostimon, Fyremadel-Oppstart uke 45 hvis kapasitet (plan B er fryseforsøk på Riksen der vi har et par på lur).
 
Prøvedorris-28år-barn 1-Medicus-IVF/ICSI #3-Fostimon, Fyremadel-Oppstart uke 45 hvis kapasitet (plan B er fryseforsøk på Riksen der vi har et par på lur).
Beklager sen update, men du er lagt til nå :) Så deilig å ha en reserveplan dersom det ikke er kapasitet! Jeg synes det er så nervepirrende å ikke vite om man får oppstart hos Medicus, men har heldigvis "reservert" plass da jeg ikke fikk starte i oktober.
 
Beklager sen update, men du er lagt til nå :) Så deilig å ha en reserveplan dersom det ikke er kapasitet! Jeg synes det er så nervepirrende å ikke vite om man får oppstart hos Medicus, men har heldigvis "reservert" plass da jeg ikke fikk starte i oktober.

Takk takk!
Ja det er litt frustrerende, men veldig godt å ha en pla B. Vårt første møte med det private har hvertfall vært noe heelt annet enn i det offentlige allerede før vi har starta behandling. Gleder meg til å komme i gang :)
 
Det er tredje dagen min på Primolut, og jeg ser flere tegn på eggløsning. Er det normalt? Primolut forskyver blødning, men forskyver den også eggløsning? Noen som vet? :confused005
 
Takk takk!
Ja det er litt frustrerende, men veldig godt å ha en pla B. Vårt første møte med det private har hvertfall vært noe heelt annet enn i det offentlige allerede før vi har starta behandling. Gleder meg til å komme i gang :)
Så bra! Vi kommer til å gå andre veien - fra privat til offentlig. Kjenner jeg gruer meg litt til det. Er jo lov å håpe at det klaffer før den tid :wacky:
 
Nå har jeg hatt en laaaang forum-pause, men med nedtur etter nedtur så trenger jeg litt støtte og løøøw fra likesinnede altså!:Heartred Nå håper jeg vi blir preggers hele gjengen!

TP - 31 - B1 - Porsgrunn - Innsett #6 - Cyclogest - Innsett i uke 44
 
Last edited:
Nå har jeg hatt en laaaang forum-pause, men med nedtur etter nedtur så trenger jeg litt støtte og løøøw fra likesinnede altså!:Heartred Nå håper jeg vi blir preggers hele gjengen!

TP - 31 - B1 - Porsgrunn - Innsett #6 - Cyclogest - Innsett i uke 44
Velkommen tilbake :Heartred Krysser fingrene for mange positive tester i denne gruppa!
 
Nå har jeg hatt en laaaang forum-pause, men med nedtur etter nedtur så trenger jeg litt støtte og løøøw fra likesinnede altså!:Heartred Nå håper jeg vi blir preggers hele gjengen!

TP - 31 - B1 - Porsgrunn - Innsett #6 - Cyclogest - Innsett i uke 44
TP! Har tenkt på deg, og lurt på om det ikke var nytt innsett på deg snart. Nå må det være din tur ❤
 
Melder meg inn her :)
sunny_8 - 32 - #1 - St. Olav - innsett #5 - Progynova og Cyclogest - innsett uke 44 eller 45

Meldte inn mens på fredag, og fikk beskjed om å booke time til ul 28.okt, meen da var ikke gynekologen min på jobb. Men kunne få time 27. så håper det er i orden for St. olav.. Men da må jeg droppe en jobb samling som skal være i en annen by. Så det er jo såå typisk!
 
Melder meg inn her :)
sunny_8 - 32 - #1 - St. Olav - innsett #5 - Progynova og Cyclogest - innsett uke 44 eller 45

Meldte inn mens på fredag, og fikk beskjed om å booke time til ul 28.okt, meen da var ikke gynekologen min på jobb. Men kunne få time 27. så håper det er i orden for St. olav.. Men da må jeg droppe en jobb samling som skal være i en annen by. Så det er jo såå typisk!
Velkommen! Så bra det ordnet seg seg med time :) Kjedelig når det krasjer med andre ting, det er så typisk at det krasjer med andre ting - men forhåpentligvis er det verdt det når man til slutt sitter der med to streker på testen!
 
Medicus tok kontakt med oss nå etter at embryologene hadde gått igjennom historikken vår. De anbefalte en sædprøve for å se etter skader på dna før vi går igang med ny stimulering. Ved evt skade på dna på sædcellene kan de gjøre tese(?) i forbindelse med egguttak. Godt at noen går grundig gjennom journalen og prøver å finne ut av ting (er uforklarlig barnløse) selv om det stresser meg å tenke på at de mistenker noe sånt. Har lest lite om dette og i grunn ikke tenkt på det som en mulighet. Tar 4-6 uker å få svar, så da blir det nok et fryseforsøk i det offentlige på oss i November :bookworm: noen som har erfaringer med noe lignende?
 
Back
Topp