Min kamp :P

16 dpo

Formen er betydelig bedre :Heartred Så da er det nok ikke svangerskapsrelatert, heldigvis! Får håpe jeg får noen uker fri før svangerskapskvalmen tar over :wacky:

I dag har jeg tatt siste hjemmetest! Sitter på Fürst og venter på å ta blodprøve nå! Laaa den være over 300! Med datteren vår var den på 388, og testene ser unektelig enda sterkere ut nå :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 24082D49-6915-47C7-8776-A3806E4409BE.jpeg
    24082D49-6915-47C7-8776-A3806E4409BE.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 101
16 dpo
Formen er betydelig bedre :Heartred Så da er det nok ikke svangerskapsrelatert, heldigvis! Får håpe jeg får noen uker fri før svangerskapskvalmen tar over :wacky:

I dag har jeg tatt siste hjemmetest! Sitter på Fürst og venter på å ta blodprøve nå! Laaa den være over 300! Med datteren vår var den på 388, og testene ser unektelig enda sterkere ut nå :smiley-angelic001
Åå, det er så FINE tester :excited001:dance018:dance008
 
Hcg var på 514!!! :love7 126 mer enn storesøster! Da var sjokket riktignok større. Fantastisk er det uansett! Ifølge all forskning jeg kan komme over, skal det nærmest en medisinsk usannsynlighet til for at dette ikke blir barn :Heartred Shit! Det blir rett under 2 år og 3 mnd mellom dem. Det føles veldig rart, men også helt perfekt :love2 Ikke ofte jeg føler meg heldig ifm disse tingene, men i dag gjør jeg virkelig det :Heartred TUL om nøyaktig 3 uker.
 
Chipotle :Heartred:Heartred:Heartred Dette er jo fantastiske nyheter!! Gratulerer :love7
 
Chipotle :Heartred:Heartred:Heartred Dette er jo fantastiske nyheter!! Gratulerer :love7

Ja, det er helt vilt! Synker liksom ikke helt inn, tror jeg :woot: Tusen takk :Heartred Nå må du bare komme raskt etter :love7
 
Ja, det er helt vilt! Synker liksom ikke helt inn, tror jeg :woot: Tusen takk :Heartred Nå må du bare komme raskt etter :love7
Det skjønner jeg. Hadde nok ikke helt klart å tro på det selv. NYT :Heartred
 
Var hos legen i dag for å henvises til Ullevål, og har allerede fått fødeplass og OUL 20.01 :happy:

Tok ny hcg-prøve også, og den var på 2500 :joyful: 19 dpo i dag. Doblingstid på 32 timer! Dette må jo være bra :Heartred Er ikke kvalm heller, og det hadde jeg allerede vært noen dager på denne tiden med datteren min, til tross for at hun hadde mye lavere verdier. Håper ikke jeg jinxer det nå :smiley-angelic001
 
Var hos legen i dag for å henvises til Ullevål, og har allerede fått fødeplass og OUL 20.01 :happy:

Tok ny hcg-prøve også, og den var på 2500 :joyful: 19 dpo i dag. Doblingstid på 32 timer! Dette må jo være bra :Heartred Er ikke kvalm heller, og det hadde jeg allerede vært noen dager på denne tiden med datteren min, til tross for at hun hadde mye lavere verdier. Håper ikke jeg jinxer det nå :smiley-angelic001
Herlighet, for en fin stigning! Fantastisk :Heartred Håper kvalmen holder seg unna!
 
Herlighet, for en fin stigning! Fantastisk :Heartred Håper kvalmen holder seg unna!

På onsdag kom kvalmende snikende gitt :wacky:Fortsatt overkommelig, vil jeg si, men kjennes ut som det bygger seg opp som sist. Foreløpig klarer jeg å nyte det - blir jo glad for symptomer i starten, men det blir nok brått verre :shy:
 
Åå, lenge siden jeg hadde lest dagboken din nå, skjønte jeg, men jeg er såååå glad på dine vegne!!:Heartred:Heartred:Heartred
Dette gir meg håp for egne sjanser og.

Jeg unner det dette såååååååååå!!!
 
Åå, lenge siden jeg hadde lest dagboken din nå, skjønte jeg, men jeg er såååå glad på dine vegne!!:Heartred:Heartred:Heartred
Dette gir meg håp for egne sjanser og.

Jeg unner det dette såååååååååå!!!

Tusen takk, Heisann :love2 Og i like måte!!! Unner deg det voldsomt nå, og krysser alt for deg :Heartred

I dag har det kommet litt blod igjen (5+3). Og jeg føler meg mindre kvalm. Vet at begge deler er helt normalt, og blødde jo ganske masse med datteren min i uke 5 også, men liker det virkelig ikke :(
 
Tusen takk, Heisann :love2 Og i like måte!!! Unner deg det voldsomt nå, og krysser alt for deg :Heartred

I dag har det kommet litt blod igjen (5+3). Og jeg føler meg mindre kvalm. Vet at begge deler er helt normalt, og blødde jo ganske masse med datteren min i uke 5 også, men liker det virkelig ikke :(
Åååå, krysser fingrene for at det bare er uskyldig!
Prøvene ser jo så fine ut!
:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Åååå, krysser fingrene for at det bare er uskyldig!
Prøvene ser jo så fine ut!
:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Håper inderlig det!

Våknet til mer blod i dag :dead: Men kvalmen har «heldigvis» kommet tilbake for fullt, så vanskelig å være veldig bekymret da. Skal ringe Medicus i morgen og høre hva de tenker.
 
Håper inderlig det!

Våknet til mer blod i dag :dead: Men kvalmen har «heldigvis» kommet tilbake for fullt, så vanskelig å være veldig bekymret da. Skal ringe Medicus i morgen og høre hva de tenker.
Da jeg gikk til legen da jeg blødde sist, spurte han «Føler du deg gravid? Det er ofte det sikreste tegnet».
Tar kvalmen din som et godt tegn, og krysser alt av fingre og tær at dette går godt :Heartred:Heartred
 
Back
Topp