Mannlig infertilitet

Evlina

Elsker forumet
Assistert-jentene
Oktoberfruene 2018
♡Julekulene 2021♡
Fant en fin instagramkonto som forklarer mannlig infertilitet og litt forskning rundt det. Interessant lesning om noen er interessert :)

https://instagram.com/mannlig.reproduksjon?utm_medium=copy_link

Ooo, takk som deler, jeg har fulgt nå! ❤️ Kjenner til et STERKT behov for mer kunnskap rundt dette. Siden jeg begynte å legge merket til alle de uvitende kommentarene folk sier rundt menns evne til å få barn så har jeg blitt sjokkert (!)

Hvordan går det med deg? :joyful: Krysser fingrene du + lille har det bra ❤️
 
Ooo, takk som deler, jeg har fulgt nå! ❤️ Kjenner til et STERKT behov for mer kunnskap rundt dette. Siden jeg begynte å legge merket til alle de uvitende kommentarene folk sier rundt menns evne til å få barn så har jeg blitt sjokkert (!)

Hvordan går det med deg? :joyful: Krysser fingrene du + lille har det bra ❤️

Ja, det er lite informasjons rundt mannlig infertilitet. De antar vel at alle menn er fertile inntil den dagen de dør, men det viser seg jo at infertilitet er vanligere enn man tror. På siden hennes på Oslomet står det publiserte artikler og sånt som hun har vært med på, så det er mye bra å hente der :)

Takk for at du spør ❤ lille har det bra, mamsen er helt ferdig (med 2 mnd igjen til termin) :hilarious: håper alt er bra med dere også ❤
 
Back
Topp