Black Friday

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Driver og noterer ned ting jeg skal se etter på Black Friday i år, lammeskinn til vogna f.eks.
Har du lagt noen planer for årets Black Friday? Noe spesielt du kommer til å se etter? :)
 
Sambo mener vi kan kjøpe siste rest av utstyr på Black friday. Jeg måtte minne han på at termin er 4 dager senere:hilarious:
Tenker se om jeg finner Easygrow minimizer på Black friday:) og så får vi se om det er noe mer utstyr vi mangler. Det jeg har igjen på lista nå er ting som bør være på plass når vi kommer hjem etter fødselen:D
 
Driver og noterer ned ting jeg skal se etter på Black Friday i år, lammeskinn til vogna f.eks.
Har du lagt noen planer for årets Black Friday? Noe spesielt du kommer til å se etter? :)
Barnas hus har tilbud denne uka på lammeskinn :)
 
Skulle gjerne kjøpt vognpose på den dagen, men vi får jo om tre uker så har ikke tid.
 
Om det dukker opp en passende bilstol som passer bil og vogn så blir det kjøpt inn :)
 
Har ikke termin før 02.01 så vi håper på og få kjøpt siste rest da :)
 
Om det er bra tilbud på ull: mer ull!

Også skal jeg kjøpe det jeg alltid kjøper: så mange fotobøker som jeg orker å ferdigstille i forkant. Henger noen år bakpå, så håper jeg orker å sette igang snart.
 
Julegaver og siste rest til baby. Så på lista mi har jeg håndkler, kluter, div stelleprodukter, stellematte, ammeinnlegg engangs og i ull, naturebond og gulpekluter ☺️
 
Vi har enda ikke kjøpt noe(førstegangsfødende)xsmile9 har bare kjøpt litt ullklær, så tenkte kanskje jeg kjøper alt av vogn, seng, bilstol osv på black friday. Synes dere det er verdt å vente eller bare kjøpe nå? Blir det mye tilbud på sånn type varer?:happy:
 
  • Liker
Reactions: HCS
Vi har enda ikke kjøpt noe(førstegangsfødende)xsmile9 har bare kjøpt litt ullklær, så tenkte kanskje jeg kjøper alt av vogn, seng, bilstol osv på black friday. Synes dere det er verdt å vente eller bare kjøpe nå? Blir det mye tilbud på sånn type varer?:happy:
Kommer an på. På enkelte typer vogner er det leveringstid på opptil ett halvt år.
 
Skulle begynne å tenke på om det var noko eg burde kjøpt, har jo veldig lyst på babycall med kamera, men tenker egentlig å ønske til jul. Men, så slo det meg at black friday e vell siste Fredag i November, altså 26? Då føde eg forhåpentligvis så bør nok ikkje planlegga nåke shopping den dagen :hilarious:
 
Tenker å se etter babycall, ellers blir det litt småtterier sikkert som kluter osv
 
Skulle begynne å tenke på om det var noko eg burde kjøpt, har jo veldig lyst på babycall med kamera, men tenker egentlig å ønske til jul. Men, så slo det meg at black friday e vell siste Fredag i November, altså 26? Då føde eg forhåpentligvis så bør nok ikkje planlegga nåke shopping den dagen :hilarious:
Jeg vil også gjerne ha babycall med kamera. men det er jo ett hav av dem… what to choose?
 
Jeg vil også gjerne ha babycall med kamera. men det er jo ett hav av dem… what to choose?

Eg e så enormt fornøyd med neonate sin babycall (vanlige) at dersom det blir med kamera så velge eg nok berre neonate sin :)
 
Tenker kanskje å ta en tur å se om stresset setter igang fødsel :p kunne tenkt meg å føde i de tider :shy:
Ellers takler ikke jeg å vente med noen ting til baby.. men julegave til dama kanskje :happy: er ferdig med de fleste andre sine :wideyed:
 
Er så kjedelig at jeg skal se etter tørketrommel og fryser :hilarious: og kanskje en liten tv som kan henges på veggen på loftstua til ungene... Vi får se
 
Skulle sett etter ski til 12 åringen… men mistenker jeg er på St.Olavs :rolleyes:
 
Back
Topp