Murringer

kvitlyng

Forelsket i forumet
Flere som har det? Her har jeg kjent på det hver natt den siste uka. Men i går og i dag også på dagen. Vææær så snill å si at det betyr at fødsel er rett rundt hjørnet?
 
Flere som har det? Her har jeg kjent på det hver natt den siste uka. Men i går og i dag også på dagen. Vææær så snill å si at det betyr at fødsel er rett rundt hjørnet?

Jeg har hatt nattlige murringer i over 1 uke nå, og tror det dessverre er langt unna at noe skjer.Det er som kynnere med sterke mensensmerter. Sånn at det kan være vanskelig å sove. Er bare 38+2 også. Skal bli slitsomt å gå slik i flere uker til :wtf:
Jeg hadde det ikke slik i det hele tatt med førstemann, så dette er veldig nytt for meg.
 
Jeg hadde murringer i 2 netter (etter at slimproppen gikk) før jeg fødte sist (uke 38+5).

Denne gangen:
Murringer, modningsrier, herifra til evigheten de siste dagene/uken. 40+6 i dag :banghead:
 
Hatt murringer og modningsrier siden uke 31, er nå 39+5! Klar for å bli ferdig med fødsel for å si det sånn :banghead: :hilarious:
 
Det kan bety at noe modnes, og at du antagelig føder snart.. dvs, innen de neste ukene :p
Kan godt modnes over mange uker, dessverre
 
Murringer som kom tydelig fram på ctg, men påvirket ikke livmorhalsen foreløpig, har hatt de ganske lenge, så tror de kan komme ganske lenge i forveien :wtf:
 
Ah så kjedelig. Jeg hadde ikke noe murringer med de to andre, så håpet det var noe på gang. Takk for ingen oppmuntring:p:happy:
 
Ah så kjedelig. Jeg hadde ikke noe murringer med de to andre, så håpet det var noe på gang. Takk for ingen oppmuntring:p:happy:

De sier jo at tredje er en luring - da gjerne spesielt med murringer og maserier i forkant :p
 
Back
Topp