September 2021

Til info: hcg var på 9. Ingen vits i å bruke ekstra penger på tidligtester fra Babyplan i hvert fall :hilarious: De vanlige funker minst like bra.

Har begynt å spotte nå, så håper mensen kommer for fullt i løpet av natta.
Skal du utredes noe mer før neste insett Timi? Husker ikke om du har sjekket litt ekstra fra før.
 
Til info: hcg var på 9. Ingen vits i å bruke ekstra penger på tidligtester fra Babyplan i hvert fall :hilarious: De vanlige funker minst like bra.

Har begynt å spotte nå, så håper mensen kommer for fullt i løpet av natta.
Skal du utredes noe mer før neste insett Timi? Husker ikke om du har sjekket litt ekstra fra før.
 
Skal du utredes noe mer før neste insett Timi? Husker ikke om du har sjekket litt ekstra fra før.
Har ikke sjekka noe ekstra nei, alt har sett så bra ut på alle UL. Tror vi prøver en gang til, jeg vil så gjerne håpe vi bare har hatt uflaks :Heartred
 
@VenterPåStorken har du testet noe?

10dpo og er negativ. Ser ingen skygge heller :sorry:
Bruker RFSU test siden jeg ikke har fått babyplan tester jeg bestilte.

CDBFC251-82BC-497E-B124-62ECDA90E7BB.jpeg
 
Til info: hcg var på 9. Ingen vits i å bruke ekstra penger på tidligtester fra Babyplan i hvert fall :hilarious: De vanlige funker minst like bra.

Har begynt å spotte nå, så håper mensen kommer for fullt i løpet av natta.

Oj, såpass lite, ja. Veldig interessant at streken var så tydelig! :Heartred
 
Eg kan flyttes til "ikke gravid" :-( Fikk magesmerter i natt og har vert til ultralyd i dag. Var ikkje noe å se, bortsett fra væske i buken. Ny hcg viste 4000 og noe. Så i morgen tidlig skal eg møte fastende på sykehuset. Spent på morgendagen!
 
Eg kan flyttes til "ikke gravid" :-( Fikk magesmerter i natt og har vert til ultralyd i dag. Var ikkje noe å se, bortsett fra væske i buken. Ny hcg viste 4000 og noe. Så i morgen tidlig skal eg møte fastende på sykehuset. Spent på morgendagen!
Sender over masse gode klemmer :Heartred Lykke til i morgen :Heartred
 
Eg kan flyttes til "ikke gravid" :-( Fikk magesmerter i natt og har vert til ultralyd i dag. Var ikkje noe å se, bortsett fra væske i buken. Ny hcg viste 4000 og noe. Så i morgen tidlig skal eg møte fastende på sykehuset. Spent på morgendagen!

Huff, så utrolig leit å høre :sorry::Heartred Mistenker de exu siden hcg er såpass høyt og de ikke kunne se noe i livmor? Er det derfor du skal møte fastende på sykehuset? Beklager hvis jeg spør dumt. Kan ikke så mye om dette. Sender seg uansett alle gode tanker og ønsker deg lykke til i morgen :Heartred
 
Huff, så utrolig leit å høre :sorry::Heartred Mistenker de exu siden hcg er såpass høyt og de ikke kunne se noe i livmor? Er det derfor du skal møte fastende på sykehuset? Beklager hvis jeg spør dumt. Kan ikke så mye om dette. Sender seg uansett alle gode tanker og ønsker deg lykke til i morgen :Heartred
Ja, stemmer. Først sa han bare at de ikke kunne utelukke det, så eg skulle få ny time på fredag for sjekk. Siden hcg var så høy, ringte han like etterpå og ba meg komme i morgen tidlig. Spent på hva ny hcg viser. Faster pga. mulig operasjon grunnet mulig graviditet utenfor livmor. Takk for gode ord❤:)
 
Ja, stemmer. Først sa han bare at de ikke kunne utelukke det, så eg skulle få ny time på fredag for sjekk. Siden hcg var så høy, ringte han like etterpå og ba meg komme i morgen tidlig. Spent på hva ny hcg viser. Faster pga. mulig operasjon grunnet mulig graviditet utenfor livmor. Takk for gode ord❤:)

Huff, kjære deg :Heartred Hold oss oppdatert, hvis du orker! Krysser alt jeg har for at det ikke er utenfor livmor :Heartred
 
:Heartred
Ja, stemmer. Først sa han bare at de ikke kunne utelukke det, så eg skulle få ny time på fredag for sjekk. Siden hcg var så høy, ringte han like etterpå og ba meg komme i morgen tidlig. Spent på hva ny hcg viser. Faster pga. mulig operasjon grunnet mulig graviditet utenfor livmor. Takk for gode ord❤:)

Lykke til :Heartred Håper det ikke er exu. Sender deg masse gode tanker og klemmer. :Heartred:Heartred:Heartred
 
10dpo og er negativ. Ser ingen skygge heller :sorry:
Bruker RFSU test siden jeg ikke har fått babyplan tester jeg bestilte.

Vis vedlegget 367790
Jeg fikk ikke reaksjon på den før rugedag 8 kveld (og da var det så svakt at jeg egentlig ikke oppdaget det før etter den mye mer tydelige reaksjonen jeg fikk RD 10, og sammenlignet testene)
5-dagers blasto, så RD 8 blir vel DPO 13.
Så det er helt klart fortsatt håp!
 
Ja, stemmer. Først sa han bare at de ikke kunne utelukke det, så eg skulle få ny time på fredag for sjekk. Siden hcg var så høy, ringte han like etterpå og ba meg komme i morgen tidlig. Spent på hva ny hcg viser. Faster pga. mulig operasjon grunnet mulig graviditet utenfor livmor. Takk for gode ord❤:)

Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Back
Topp