Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreløpig ikke lov å ha med partner på OUL på offentlig sykehus, nei.Hei!
Vet noen om partner kan være med på OUL eventuelt når det kan komme nye retningslinjer angående det? Fikk innkalling til OUL på Riksen i går, til oktober, og det virket som at man må gå alene? Men kan jo endres før den tid..
Lov å ha med partner på UNN Harstad. Vil tro det varierer veldig fra sykehus til sykehus. Veldig trist å måtte dra alene syns jeg! Er jo en utrolig spesiell opplevelse![]()
Ta en telefon og spørDa går jeg ut i fra og håper at det er lov ved UNN i Tromsø også, men at de bare ikke har oppdatert innkallingsbrevene sine enda![]()
Ta en telefon og spør![]()
Vi var på tul på UNN Tromsø i starten av august, og skal på enda en i september i tillegg til oul i september. I innkallingene står det at man må møte alene, men jeg ringte på forhånd og spurte om min mann fikk være med i august noe han var velkommen til. Han får også være med i september så lenge smittesituasjonen er som nåDa går jeg ut i fra og håper at det er lov ved UNN i Tromsø også, men at de bare ikke har oppdatert innkallingsbrevene sine enda![]()
Oslo universitetssykehus letter på en del tiltak nå så tror nok partner snart kan være med på ultralyd.![]()
Det er lov å ha med partner! Vi er åå venterommet nåHar du hørt noe mer eller vet du om partner kan være med OUL på OUS nå? Prøver å ringe men det er opptatt hele tiden…