Partner med på OUL?

majjan

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Hei!
Vet noen om partner kan være med på OUL eventuelt når det kan komme nye retningslinjer angående det? Fikk innkalling til OUL på Riksen i går, til oktober, og det virket som at man må gå alene? Men kan jo endres før den tid..

Hei!
Vet noen om partner kan være med på OUL eventuelt når det kan komme nye retningslinjer angående det? Fikk innkalling til OUL på Riksen i går, til oktober, og det virket som at man må gå alene? Men kan jo endres før den tid..
Foreløpig ikke lov å ha med partner på OUL på offentlig sykehus, nei.

I mitt innkallingsbrev til OUL sto det at partner kan være med på denne timen. :) Varierer nok fra sykehus til sykehus vil jeg tro.

På Lillehammer får partner være med på OUL :) Fikk også ha han med på første TUL, men ikke andre.

I innkallingen min fra UNN står det at man må komme alene ja, håper det endrer seg før den tid… :rolleyes:

I Elverum er det lov å ta med partner på OUL

Sniker.

De fleste sykehus ønsker nå partner velkommen på OUL. Husk at de fleste innkallingsbrev er prefabrikkerte, og ikke nødvendigvis oppdaterte. Det lureste er å sjekke gjeldende restriksjoner på sykehusets nettside.

Lov å ha med partner på UNN Harstad. Vil tro det varierer veldig fra sykehus til sykehus. Veldig trist å måtte dra alene syns jeg! Er jo en utrolig spesiell opplevelse :(

Takk for alle svar :):) Skal prøve å sjekke litt videre. Syntes det var vanskelig å finne svar i den linken de henviste til..

Det varierer fra sykehus til sykehus. Fikk innkalling fra Ahus, og det stod at partner kan være med :)

Lov å ha med partner på UNN Harstad. Vil tro det varierer veldig fra sykehus til sykehus. Veldig trist å måtte dra alene syns jeg! Er jo en utrolig spesiell opplevelse :(

Da går jeg ut i fra og håper at det er lov ved UNN i Tromsø også, men at de bare ikke har oppdatert innkallingsbrevene sine enda :)

Oslo universitetssykehus letter på en del tiltak nå så tror nok partner snart kan være med på ultralyd. :)

Jeg spurte om samboer kunne være med på KUB UL, det var han velkommen til. Det satt mange par på venterommet når jeg var der for 2 uker siden. Dette var KK i Bergen:happy:

Da går jeg ut i fra og håper at det er lov ved UNN i Tromsø også, men at de bare ikke har oppdatert innkallingsbrevene sine enda :)
Vi var på tul på UNN Tromsø i starten av august, og skal på enda en i september i tillegg til oul i september. I innkallingene står det at man må møte alene, men jeg ringte på forhånd og spurte om min mann fikk være med i august noe han var velkommen til. Han får også være med i september så lenge smittesituasjonen er som nå :-)

Har du hørt noe mer eller vet du om partner kan være med OUL på OUS nå? Prøver å ringe men det er opptatt hele tiden…
Det er lov å ha med partner! Vi er åå venterommet nå :) partner kan være med, men må fylle ut et elektronisk skjema ved inngangen. Det er en qr kode man scanner.
http://info-fma.oushf.no

Back
Topp