Bedside crib

Hahaha akkurat det samme som her i hus! Ikke noe problem å vippe den ene eller andre puppen over kanten:hilarious: hadde tipsa svigerinna mi om det, så fortalte ho i ettertid at ikke ho var begavet nok til å få det til:hilarious:

Hahah, ja jeg er ikke begavet med runde, fyldige pupper lengre, men lange er de hvertfall så de kan da brukes til noe :hilarious:

Jeg blir nok å ha planlagt keisersnitt, og fra sist keisersnitt så slet jeg veldig med å løfte baby på natta på grunn av såret. Vi hadde henne i babynest mellom oss i senga, men da måtte jeg jo løfte henne ut for å amme, og det gikk ikke. Så endte faktisk opp med å sove sittende lenge, med baby sovende i armene mine (hun lå på rygg hele tiden, så det var da noe…). Ikke akkurat trygg samsoving, men jeg hadde ingen annen løsning. Denne gangen må jeg prøve noe annet, for å få til noe som er tryggere. Så leste jeg at noen hadde en tynn madrass, som de dro baby over fra bedsidecrib og over i senga, og det kunne jeg kanskje fått til også etter keisersnittet. Noen som har erfaring og har prøvd det? Eventuelt andre som har hatt keisersnitt og fått løst utfordringa på natta?
Jeg er i «samme båt». Akutt keisersnitt sist og planlagt den her gangen også. Hadde baby i sengen vår mellom meg og bedside crib/sprinkelseng. Jeg lå ofte å bare ammet på en side, altså når baby var ferdig med en pupp, så lente jeg meg over slik at han kunne amme på den andre. Vet ikke helt hvordan man skal forklare det. så støttet jeg meg med puter for å ligge mer komfortabelt. Når baby var ferdig å spise og sovnet, så flyttet jeg meg bare bort fra baby uten å flytte han. Da slapp jeg å flytte så mye på meg og baby.
i ettertid har jeg sett at easygrow har samsovingsmadrass som også kunne fungert. Den fungerer slik at man har baby på madrassen i egen seng og kan amme baby på madrassen. Så kan man flytte baby til sprinkelseng etterpå på madrassen. Vurderer å teste den her gangen :-)

Jeg er i «samme båt». Akutt keisersnitt sist og planlagt den her gangen også. Hadde baby i sengen vår mellom meg og bedside crib/sprinkelseng. Jeg lå ofte å bare ammet på en side, altså når baby var ferdig med en pupp, så lente jeg meg over slik at han kunne amme på den andre. Vet ikke helt hvordan man skal forklare det. så støttet jeg meg med puter for å ligge mer komfortabelt. Når baby var ferdig å spise og sovnet, så flyttet jeg meg bare bort fra baby uten å flytte han. Da slapp jeg å flytte så mye på meg og baby.
i ettertid har jeg sett at easygrow har samsovingsmadrass som også kunne fungert. Den fungerer slik at man har baby på madrassen i egen seng og kan amme baby på madrassen. Så kan man flytte baby til sprinkelseng etterpå på madrassen. Vurderer å teste den her gangen :)
Tror jeg også skal se på en sånn madrass :) Har du link til en du har sett?

Her ble bedsidecrib brukt frem til overgang for sprinkelseng rundt 6-7mnd, og var helt nødvendig for oss:)

Vi hadde bedside crib men den var jo så jækla stor! Lille lå jo helt "åpent" der og likte seg ikke i den..
Vi kjøpte en beemo vogn med bagdel. Den var liten og nett. Når jeg pakket dyna rundt lille så ble det "trangt" og godt og han sov godt i den frem til 4 mnd da han begynte å snu seg :joyful:

Back
Topp