Dere som skal ha søskenvogn

Vi er ikke sikre, blir akkurat 2 år mellom barna. Veldig usikker på om vi trenger, men tenker jo det kan være lurt mtp levering i barnehage med eldstemann og en tur på butikken/lekeplass om man skal ut alene med 2!

Vi har fra forrige graviditet, da var aldersforskjellen 2 år og 3 måneder. Det var veldig greit når vi leverte i barnehage, eller at en av oss skulle være alene med dem på aktiviteter.

Nå blir aldersforskjellen 2 år og 10 måneder. Vi har fortsatt ikke solgt søskenvognen, fordi vi tror den kanskje kan være grei å ha nå også

Sniker! Her blir aldersforskjellen 2 år :) har UPPAbaby vista som søskenvogn klar til bruk :)

Sniker! Her blir aldersforskjellen 2 år :) har UPPAbaby vista som søskenvogn klar til bruk :)
Uppababy Vista må være genial å ha som vogn hvis man er usikker på om man trenger søskenvogn eller ikke, siden det opprinnelig er enkeltvogn som man kan gjøre om til søskenvogn ved behov (uten å gjøre den bredere!).

Er superfornøyd med brukt-kuppet jeg gjorde for en mnd siden!:) gleder meg til å bruke den i mars!

Uppababy Vista må være genial å ha som vogn hvis man er usikker på om man trenger søskenvogn eller ikke, siden det opprinnelig er enkeltvogn som man kan gjøre om til søskenvogn ved behov (uten å gjøre den bredere!).

Er superfornøyd med brukt-kuppet jeg gjorde for en mnd siden!:) gleder meg til å bruke den i mars!

Er det vi også håpet på :) ble kjøpt som vogn nr 2 da jeg følte at mini ikke satt bra i sittedelen på den første vogna..så da landet vi på UPPAbaby sin med tanke på at vi prøvde å bli gravide alikevel :) så det blir spennende og teste ut!

Har Hamax sykkelvogn med to seter, så tenker å bruke den i første omgang med nyfødtinnlegg. Følger med vendbart hjul på den slik at man kan bruke den som vogn også. Så får vi heller se om det er behov for egen søskenvogn på sikt. Blir i underkant 1 år og 9mnd aldersforskjell.

Back
Topp