Nå er det virkelig liv der inne!

Lilly88

Blir kjent med forumet
Novemberbarna 2021
Jeg er I uke 32+2 i dag, og i går kveld og nå i mårrest har det vært veldig tydelig liv og kraftige spark der inne! Jeg har egentlig bare kjent svake bevegelser frem til nå. Jeg har forliggende morkake og kjente først liv i uke 23-24. Nesten så nattesøvnen ble litt forsyrret av den voldsomme aktiviteten, men det er jo gøy og! Hvordan er det for dere andre nå? Nysgjerrig :)
 
Så koselig :D det er jo en god følelse med disse små som viser at di er der :love7
Jeg er 31+5 uker i dag, og har morkaken bak. Kjent liv veldig siden siden uke 15.
men helt ærlig så syns jeg det gjør ofte vondt nor han snur seg nå :yuck:
Men vet ikke om det har me at magen alltid er hard. Her har jeg to jenter som elsker og gi magen oppmerksomhet. Og det merkes. Han legger fort merke til nor storesøstrene snakker og koser magen:love7 han reagere også på nor di sitter inntil meg da han sikkert hører hjertelyden deres. Og da trekker han seg heilt opp i den siden di sitter på :Heartred
 
Jeg er I uke 32+2 i dag, og i går kveld og nå i mårrest har det vært veldig tydelig liv og kraftige spark der inne! Jeg har egentlig bare kjent svake bevegelser frem til nå. Jeg har forliggende morkake og kjente først liv i uke 23-24. Nesten så nattesøvnen ble litt forsyrret av den voldsomme aktiviteten, men det er jo gøy og! Hvordan er det for dere andre nå? Nysgjerrig :)

Jeg har også morkaka foran og merker virkelig at han har blitt sterkere. Er 33+5 i dag, og kan til tider se på magen at han vrir og sparker rundt seg. Veldig koselig! Og betryggende.
 
Veldig aktiv frøken her ♡ 32+3 idag og i går føltes det ut som hun snudde seg, men vet ikke.. skal til jordmor på onsdag så da sier vel hun hvordan babyen ligger ♡ jeg har morkaka bak så har kjent spark fra uke16/17 ❤
 
Back
Topp