⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Hvilke app bruker dere for å legge inn kroppstemperatur? Jeg ser i Premom at de vil ha det lagt inn i Fahrenheit, jeg orker ikke å konvertere hver måling:wtf: om ikke det er tiltak nok å måle hver dag.
Brukte fertility friend forrige prøverunde. Tror jeg foretrekker flo som jeg bruker nå :)
 
Brukte fertility friend forrige prøverunde. Tror jeg foretrekker flo som jeg bruker nå :)

Kanskje jeg også skal laste ned flo, ref tråden min om fertilityfriend som har rota vekk brukeren min :rolleyes: Har lastet ned prenum og tenkte å legge inn EL-tester der, var ikke klar over at den også hadde tempemuligheter. Bør jo være mulig å få den over til celsius da imo.. Får sjekke!

Forresten, jeg var inne og snek litt i dagboka di Turkistliv! Litt av hvert du har vært gjennom må jeg si! Du skriver skikkelig godt :) Håper det klaffer fort og spira sitter denne gangen!
 
Kanskje jeg også skal laste ned flo, ref tråden min om fertilityfriend som har rota vekk brukeren min :rolleyes: Har lastet ned prenum og tenkte å legge inn EL-tester der, var ikke klar over at den også hadde tempemuligheter. Bør jo være mulig å få den over til celsius da imo.. Får sjekke!

Forresten, jeg var inne og snek litt i dagboka di Turkistliv! Litt av hvert du har vært gjennom må jeg si! Du skriver skikkelig godt :) Håper det klaffer fort og spira sitter denne gangen!
Flo er ihvertfall min favoritt-app :D den er veldig oversiktlig som er et pluss for surre-meg :hilarious:

Kjekt du tok turen innom det, hadde glemt av hele dagboka jeg :p Krysser fingrene for at jeg har flaks denne gangen :) lov å håpe ihvertfall!
 
Blir med her og håper på en liten sommerspire :love017 Prøver nå på baby nummer to, og er like spent som første gang :D Vi fant ut at 1,5 - 2 år er fin aldersforskjell, ettersom vi ønsker to tette småtroll. Så måtte vi plutselig begynne skjønte vi, for nå er jo førstemann blitt ni måneder. Vi prøvde ett år sist, etter en exu i 2019 (som endte med en operasjon for å fjerne venstre eggleder) og er forberedt på at det kan ta tid. Krysser likevel fingrene for at det går fort!

Snusmumrikken ♡ - 27 - PP1 - B2 - EL 07.10 - IKM 21.10
 
Ja, samtidig prøvde jeg forrige pp men det klaffet ikke… mulig jeg må drikke mer enn 1 flaske grapefruktjuice uken el er :angelic: synd det smaker så grusomt :sick006:sick006
Smakte nok grusomt tenker jeg, men hva gjør vi - jo alt for at vi blir gravide! :hilarious::Heartred

Etter noen måneder uten IKM-gruppe hiver jeg meg med igjen :) Har vært litt demotivert og lei av prøving de siste mnd., men babyønsket er like stort :Heartred

Alfakrøll - 31 - PP10 - B1 - EL 24/9 - IKM 11/10

Ble fullvaksinert i går, godt å være ferdig med det! Så nå kan spiren komme synes jeg! :rolleyes: Håper syklusen går som normalt, prøvde ta vaksina tidligst mulig i syklusen..

Lykke til alle sammen, blir hyggelig å følge dere!
Velkommen!:Heartred
Da havnet vi i samme IKM-gruppe igjen :love7
Håper vi begge går i fortsettelsen til samme termin-gruppe:Heartred


Flere som temper her inne? :)
Blir spennende å måle igjen :D

Vis vedlegget 366179
Jeg! :D Temper hele syklusen, og samt EL-testinga som starter litt tidlig for å være sikker at man ikke misser EL:angelic:


Hvilke app bruker dere for å legge inn kroppstemperatur? Jeg ser i Premom at de vil ha det lagt inn i Fahrenheit, jeg orker ikke å konvertere hver måling:wtf: om ikke det er tiltak nok å måle hver dag.
Jeg bruker både Premom og den legger jeg inn med en gang som celius (sikkert innstillinger et sted), og så legger jeg også inn hos FF :D
 
Beken - 28 - PP1 - B2 - EL 1/10 - IKM 15/10 :happy:


Krølle88-32- pp4- B4 - EL ca 28/09 - IKM 13/10


Hei og hopp dere :happy:

Melder meg inn her etter å ha stått over forum i forrige pp. Nå har jeg mest sannsynlig fått en kjemisk igjen. :( Fikk en svak positiv test på Tirsdag. Begynte å spotte morgen etter, så ble det negativ test og full blødning igår med oppkast og alt av plager. :yuck::wacky::(

Idag føler jeg meg litt emo. Prøvd å vaske litt kjøkken,menst jeg har tillatt meg selv å høre på mye trist musikk og bare føle det jeg føler. :Heartred
Fordelen med å blø mye nå er at jeg forhåpentligvis er tilbake til meg selv om noen få dager :happy:

Men nå er nye eggløsningstester på vei. Nå skal jeg teste ordentlig. Jeg skal bruke grapefruktekstakt. Begynne på jern og multivitaminer. Pluss jeg har kjøpt Wild Yam. Så hei hei pp4. :D

Velkommen inn hit! :Heartred
 
Blir med her og håper på en liten sommerspire :love017 Prøver nå på baby nummer to, og er like spent som første gang :D Vi fant ut at 1,5 - 2 år er fin aldersforskjell, ettersom vi ønsker to tette småtroll. Så måtte vi plutselig begynne skjønte vi, for nå er jo førstemann blitt ni måneder. Vi prøvde ett år sist, etter en exu i 2019 (som endte med en operasjon for å fjerne venstre eggleder) og er forberedt på at det kan ta tid. Krysser likevel fingrene for at det går fort!

Snusmumrikken ♡ - 27 - PP1 - B2 - EL 07.10 - IKM 21.10
Velkommen inn hit og håper du blir gravid fort her nå :Heartred
 
Smakte nok grusomt tenker jeg, men hva gjør vi - jo alt for at vi blir gravide! :hilarious::Heartred


Velkommen!:Heartred
Da havnet vi i samme IKM-gruppe igjen :love7
Håper vi begge går i fortsettelsen til samme termin-gruppe:Heartred



Jeg! :D Temper hele syklusen, og samt EL-testinga som starter litt tidlig for å være sikker at man ikke misser EL:angelic:



Jeg bruker både Premom og den legger jeg inn med en gang som celius (sikkert innstillinger et sted), og så legger jeg også inn hos FF :D

ok, da skal jeg sjekke ut innstillingene :) hva er FF???:woot:
 
Rosa på papiret i dag, så regner med tanta kommer for fullt om noen timer. Denne måneden skal jeg prøve letrozol, ovitrelle og Duphaston, og ammet datteren min for siste gang mandag denne uken. Blir spennende å se om det gir resultater.

Har ustabil syklus, men tror sånn ca.:

Søskendrøm2022 - 30 - PP3 - B2 - EL 5/10 - IKM 18/10
 
Hei.
Jeg blir gjerne med her. Denne syklusen skal jeg ikke teste etter el, muligens bare ta en test når jeg merker el er på vei. Ble veldig stresset sist syklus, av all testing og pliktsex. Så nå tar vi det som det kommer. Heller ingen pliktsex. Så får vi se hvordan ting klaffer:)

Babydrømmen87 - 34 - PP34 - B1 - EL 2/10 - IKM 16/10
 
Ja koselig å havne i samme gruppe igjen :Heartred og ja, håper veldig at vi begge går videre til termingruppa for juni! :love7

Ja! :D Vi må satse på det!:Heartred

Okey. Lastet den ned, men ble litt redd av 90-talls-vibbene den ga:nailbiting: jeg forsøker Premom i første omgang:shy:
Samme her, da jeg lasta den ned så syns jeg den var rar og komplisert. Etter jeg har studert litt om FF på forumet her og bli kjent med appen så syns jeg den er den beste!:joyful:
 
Rosa på papiret i dag, så regner med tanta kommer for fullt om noen timer. Denne måneden skal jeg prøve letrozol, ovitrelle og Duphaston, og ammet datteren min for siste gang mandag denne uken. Blir spennende å se om det gir resultater.

Har ustabil syklus, men tror sånn ca.:

Søskendrøm2022 - 30 - PP3 - B2 - EL 5/10 - IKM 18/10


Hei.
Jeg blir gjerne med her. Denne syklusen skal jeg ikke teste etter el, muligens bare ta en test når jeg merker el er på vei. Ble veldig stresset sist syklus, av all testing og pliktsex. Så nå tar vi det som det kommer. Heller ingen pliktsex. Så får vi se hvordan ting klaffer:)

Babydrømmen87 - 34 - PP34 - B1 - EL 2/10 - IKM 16/10

Velkommen inn hit til oss! :Heartred
 
Da var tr over for denne (og forhåpentligvis siste) gang, og jeg er på cd6 eller cd7. Første mensdag var veldig rar, med mye mindre blod enn det er til vanlig på cd1, så ble litt usikker på om det teller o_O

Herlig å endelig være i gang uansett da! Regner med EL kommer rundt mandag neste uke, men er vel bare å kjøre på uansett! Mannen har hvertfall ikke noe imot at vi setter i gang prøvingen allerede nå :hilarious: Tenkte å starte teste etter EL på tirsdag, for å ikke gå glipp av evt tidligere EL og sykluskluss etter pilleslutt/vaksine.

Håper alle får en strålende søndag! Her skinner sola og jeg har nettopp fått de siste bærbuskene ned i jorda i hagen, ungene er ute i gata med venner og sparkesykler og det er skikkelig sommerstemning! :happy093
 
Back
Topp