⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Noen her som tar noe som «øker» sjansene for å bli gravide? :angelic: Jeg leser om Wild Yam og bidronninggele, men det er like mye delte erfaringer om det som med alt annet. Tar dere noe «ekstra» for å bli gravide? :):)
 
Noen her som tar noe som «øker» sjansene for å bli gravide? :angelic: Jeg leser om Wild Yam og bidronninggele, men det er like mye delte erfaringer om det som med alt annet. Tar dere noe «ekstra» for å bli gravide? :):)
Jeg glafser meg i masse ananas (helst fersk hel ananas) fra starten på EL og inn til slutten på DPO-land i denne runden :hilarious: Leste at det kan hjelpe, så tenkte jeg måtte bare prøve det ut:angelic:
 
Jeg glafser meg i masse ananas (helst fersk hel ananas) fra starten på EL og inn til slutten på DPO-land i denne runden :hilarious: Leste at det kan hjelpe, så tenkte jeg måtte bare prøve det ut:angelic:

Oi, hva skal ananas gjøre godt for? :woot: Har en ananas hjemme, så det skal jeg absolutt prøve! Tror jeg prøver grusom grapefruktjuice og hostesaft denne mnd også, i tillegg til ananas :rolleyes::)
 
Noen her som tar noe som «øker» sjansene for å bli gravide? :angelic: Jeg leser om Wild Yam og bidronninggele, men det er like mye delte erfaringer om det som med alt annet. Tar dere noe «ekstra» for å bli gravide? :):)
Jeg holdt meg helt unna alt nå sist runde, mens nå har jeg fått tak i både bidronninggele og vitamin b6. Og jeg vet jo at det mest sannsynlig ikke har noe som helst for seg, men så må jeg bare likevel :p Har tatt Wild Yam før, men denne gangen endte det bare med mye spotting så det slutta jeg med.. :dontknow
 
Oi, hva skal ananas gjøre godt for? :woot: Har en ananas hjemme, så det skal jeg absolutt prøve! Tror jeg prøver grusom grapefruktjuice og hostesaft denne mnd også, i tillegg til ananas :rolleyes::)
Det var snakk om at egget modnes bra, og økt med slim som gjør at spiren sitter. Er litt forskjellige meninger rundt der, men jeg skal gjennomføre det i denne runden:hilarious:
 
Jeg holdt meg helt unna alt nå sist runde, mens nå har jeg fått tak i både bidronninggele og vitamin b6. Og jeg vet jo at det mest sannsynlig ikke har noe som helst for seg, men så må jeg bare likevel :p Har tatt Wild Yam før, men denne gangen endte det bare med mye spotting så det slutta jeg med.. :dontknow

Hva gjør vitamin b6? :) Ser det er delte erfaringer ved bruk av WY ja.. Da jeg ble gravid sist drakk jeg grapefruktjuice og tok slimløsende brusetabletter, om det var med på å klaffe mtp jeg ble gravid på første forsøk er vanskelig å si :rolleyes: Men jeg må uansett prøve det igjen :p
 
Hva gjør vitamin b6? :) Ser det er delte erfaringer ved bruk av WY ja.. Da jeg ble gravid sist drakk jeg grapefruktjuice og tok slimløsende brusetabletter, om det var med på å klaffe mtp jeg ble gravid på første forsøk er vanskelig å si :rolleyes: Men jeg må uansett prøve det igjen :p
Når det klaffet for deg sist med grapefruktjuice og brusetabletter da må du virkelig ta det igjen!:D Kan være den grunnen, og hadde vært gøy om du ble gravid igjen med disse:hilarious:

Kjenner ikke til B6 så jeg aner ikke hvordan den funker :dance018
 
Når det klaffet for deg sist med grapefruktjuice og brusetabletter da må du virkelig ta det igjen!:D Kan være den grunnen, og hadde vært gøy om du ble gravid igjen med disse:hilarious:

Kjenner ikke til B6 så jeg aner ikke hvordan den funker :dance018
Ja, samtidig prøvde jeg forrige pp men det klaffet ikke… mulig jeg må drikke mer enn 1 flaske grapefruktjuice uken el er :angelic: synd det smaker så grusomt :sick006:sick006
 
Hva gjør vitamin b6? :) Ser det er delte erfaringer ved bruk av WY ja.. Da jeg ble gravid sist drakk jeg grapefruktjuice og tok slimløsende brusetabletter, om det var med på å klaffe mtp jeg ble gravid på første forsøk er vanskelig å si :rolleyes: Men jeg må uansett prøve det igjen :p
Hihi ja man blir jo rett og slett litt desperat til slutt, og så lenge det ikke er skadelig så er det jo verdt et forsøk spør du meg :) Grapefruktjuice - er det mtp slim? Det har jeg nok av fra før så kanskje ikke noe poeng da, eller?

B6 er viktig for hormonproduksjonen generelt, så er mtp en eventuell mangel. Vet noen har oplevd lengre lutealfase blant annet, men jeg tror ikke det finnes noen vitenskapelig dokumentasjon...

Jeg tok WY med nr 2 og hadde god effekt da (gravid PP3), men det trenger jo heller ikke å ha noe med den å gjøre heller :p
 
Etter noen måneder uten IKM-gruppe hiver jeg meg med igjen :) Har vært litt demotivert og lei av prøving de siste mnd., men babyønsket er like stort :Heartred

Alfakrøll - 31 - PP10 - B1 - EL 24/9 - IKM 11/10

Ble fullvaksinert i går, godt å være ferdig med det! Så nå kan spiren komme synes jeg! :rolleyes: Håper syklusen går som normalt, prøvde ta vaksina tidligst mulig i syklusen..

Lykke til alle sammen, blir hyggelig å følge dere!
 
Flere som temper her inne? :)
Blir spennende å måle igjen :D

IMG_20210917_125734.jpg
 
Krølle88-32- pp4- B4 - EL ca 28/09 - IKM 13/10


Hei og hopp dere :happy:

Melder meg inn her etter å ha stått over forum i forrige pp. Nå har jeg mest sannsynlig fått en kjemisk igjen. :( Fikk en svak positiv test på Tirsdag. Begynte å spotte morgen etter, så ble det negativ test og full blødning igår med oppkast og alt av plager. :yuck::wacky::(

Idag føler jeg meg litt emo. Prøvd å vaske litt kjøkken,menst jeg har tillatt meg selv å høre på mye trist musikk og bare føle det jeg føler. :Heartred
Fordelen med å blø mye nå er at jeg forhåpentligvis er tilbake til meg selv om noen få dager :happy:

Men nå er nye eggløsningstester på vei. Nå skal jeg teste ordentlig. Jeg skal bruke grapefruktekstakt. Begynne på jern og multivitaminer. Pluss jeg har kjøpt Wild Yam. Så hei hei pp4. :D
 
Hvilke app bruker dere for å legge inn kroppstemperatur? Jeg ser i Premom at de vil ha det lagt inn i Fahrenheit, jeg orker ikke å konvertere hver måling:wtf: om ikke det er tiltak nok å måle hver dag.
 
Back
Topp