Hvordan tolke denne?

Maaalin24

Andre møte med forumet
Jeg tok cb test i stad! Den første ble positiv etter ca 30 min! Så jeg tok en til, trur jeg leste av føre 30 min! Og den ser slik ut. ( bilde under) kan jeg tolke det som at jeg er gravid ?

51C485D7-B279-4019-94B3-0273533C4C5D.jpeg
 
Syntes den over her ser veldig positiv ut, og er jo måte på defekte tester man skal få. Mine blenda blir heller ikke positive etter angitt tid

Nei, aldri fått så positiv før! Og to av de cb ble sånn i dag. Litt merkelig hvis begge skulle være defekte!
Med første øyekast så den negativ ut, så jeg bare la den litt til side så skulle jeg sjekke og da var den veldig positiv
 
Nei, aldri fått så positiv før! Og to av de cb ble sånn i dag. Litt merkelig hvis begge skulle være defekte!
Med første øyekast så den negativ ut, så jeg bare la den litt til side så skulle jeg sjekke og da var den veldig positiv
Den ble sikkert positiv innen tiden da egentlig:D Men jeg ville nok tatt en digital en også jeg da, hehe :p
 
Har tatt fire cb tester til sammen nå, og alle blir mer eller mindre positive! Men de blir ikke positive med en gang, går en stund føre det slår ut! Prøvde digital for noen dager siden men den ble negativ! Noen som har opplevd det samme ?
 
Har tatt fire cb tester til sammen nå, og alle blir mer eller mindre positive! Men de blir ikke positive med en gang, går en stund føre det slår ut! Prøvde digital for noen dager siden men den ble negativ! Noen som har opplevd det samme ?
Hvor lang tid går det før du får strek da? Kanskje prøv et annet merke?
Jeg fikk negativ CB digital på tirsdag (fikk tydelig positiv CB tidlig, First Respons Early, Babyplan vanlig og Make Sure vanlig samme dag), men fikk positiv 1-2 uker i dag :)
 
Hvor lang tid går det før du får strek da? Kanskje prøv et annet merke?
Jeg fikk negativ CB digital på tirsdag (fikk tydelig positiv CB tidlig, First Respons Early, Babyplan vanlig og Make Sure vanlig samme dag), men fikk positiv 1-2 uker i dag :)

Mellom alt fra 30 minutter til 60 minutter tenkte først at kanskje testen var defekt, men litt rart at alle fire skulle være det? skal innom apoteket å kjøpe fler tester i dag, prøve på digital igjen gratulerer så mye
 
Mellom alt fra 30 minutter til 60 minutter tenkte først at kanskje testen var defekt, men litt rart at alle fire skulle være det? skal innom apoteket å kjøpe fler tester i dag, prøve på digital igjen gratulerer så mye
Lykke til! Krysser fingrene for tydelige positive tester for deg :D
 
Har opplevd strek flere ganger etter tidsfrist på clearblue uten å være gravid. Prøv et annet merke:joyful:
 
Ser da altfor tydelig streken til å være falsk positiv… har du testet på nytt i dag?
 
Jeg tenker dessverre at en så sterk strek skulle slått ut på digital, så tenker at den mest sannsynlig er defekt når den ikke slår ut på degital. Men jeg ville nok kjøpt en annen type strimmeltest og sett. De slår jo ofte tidligere ut enn digital uansett, så da får du vel et endelig svar.
 
Back
Topp