Stellebord med eller uten badekar?

NALA85

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
Jeg sitter og ser etter stellebord, vi har stor plass på bade og lurer veldig på hva jeg skal gå for?
Skal jeg ha med badekar eller uten?
Kan jeg få se bilde av hva du har?
 
Vi går kun for stellematte oppå tørketrommelen inne på vaskerommet. Hadde vi hatt stort bad skulle jeg hatt egen stellekommode der. Sikkert kjekt med badebalje som kommer høyt opp, sparer nok ryggen en hel del! ☺️
 
Hadde det med førstemann, men personlig syntes jeg det var noe ordentlig herk:confused:
Masete å tømme ut vannet osv.
Så valgte stellebord UTEN til nr 2 og denne vi venter nå. Og heller egen badebalje som kan plasseres litt hvorsomhelst. Denne gangen ble det sammenleggbar badebalje fra TwistShake.
 
Last edited:
Anbefaler deg å gå for uten, jeg hadde det med Nr.1, ble brukt få ganger. Vokser fort ut av det, itillegg ble det søl med vann som rant nedover kommoden. Lik så greit å ha badebalje i dusjen å sitte ved siden av å passe på
 
Enig med de over; en balje som du kan plassere hvor du vil, også uten å få vannskader.
Når poden blir større, er det stas å plaske i balja når det er varmt ute! :)
 
Her blir det og uten☺️ Blir badekaret når hu blir litt større så da blir det lite brukt stellebord med balje! Veldig kjekke baljene fra barnas hus med tempmåler og propp til og tømme vannet enkelt ut
 
Takk for alle svar :)
Tror jeg skal finne et uten da, og heller ha balje som kan flyttes.
Så har vi stort badekar som kan benyttes seinere :)
Ser at mini vokser fort ut av den, så ryggen får tåle litt i begynnelsen :)
 
Har stellebord for seg og faktisk to badebaljer:p
Et som du både kan legge i stativ eller stå alene også et sammenleggbart :happy: sånn går det når vi handler samtidig ! Fikk det med stativ gratis da:happy:
 
Anbefaler å kjøpe badestol, så kan baby ligge selv i den etterhvert. Blir tungt å holde baby i lengden.
 

Vedlegg

  • 35C08491-40A5-4357-A3C9-B5A2D74286EC.png
    35C08491-40A5-4357-A3C9-B5A2D74286EC.png
    1,7 MB · Visninger: 13
Jeg sitter og ser etter stellebord, vi har stor plass på bade og lurer veldig på hva jeg skal gå for?
Skal jeg ha med badekar eller uten?
Kan jeg få se bilde av hva du har?
Synes det er veldig greit å ha med badebalje:Heartred
 
Anbefaler å kjøpe badestol, så kan baby ligge selv i den etterhvert. Blir tungt å holde baby i lengden.
Har en badestol som man kan sitte i ellers er det hode støtte på den baljen vi har så går helt fint å ligge i den eller sitte når babyen er så stor:Heartred
 
Her er det kommode med stellematte og stokke sin sammen legg bare badekar som vi får gjemt under kommoden når den ikke er i bruk
 
Vi skal også ha Stokke Flexi Bath utenom. Kjekt at det kan legges sammen og tar liten plass, har lite bad. :)
 
Har avtalt å kjøpe brukt Stokke Flexi bath på Finn etter å ha lese kommentarane her inne:rolleyes:Treng noko som tar lite plass når det ikkje er i bruk:)
 
Back
Topp