Hvor kjenner dere spark nå?

Havbris

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Hvor kjenner dere mest spark nå? Høyt/lavt på magen ?
Jeg kjenner mye spark nede på magen, under navlen og ned mot skambeinet og ut mot hoftekammen på høyre side.. akkurat som noe stanger i hoftekammen o_O mistenker att baby ligger mye i tverrleie/sete leie :cool:

Artig å høre hva andre kjenner og tenker :D
 
Mye rundt navlen her :)
Og litt ned mot åskambeinet.
 
Oppe, nede og i sidene. Men mest rundt navlen her
 
Hvor kjenner dere mest spark nå? Høyt/lavt på magen ?
Jeg kjenner mye spark nede på magen, under navlen og ned mot skambeinet og ut mot hoftekammen på høyre side.. akkurat som noe stanger i hoftekammen o_O mistenker att baby ligger mye i tverrleie/sete leie :cool:

Artig å høre hva andre kjenner og tenker :D

Har en del av det samme her.
Er mye ut på sidene av magen, av og til samtidig. Og mye spark på skrått ned i bekkenet.
På både OUL og UL kontroll i uke 24 lå hun i tverrleie, og det tror jeg hun fortsatt gjør, med tanke på hvor jeg kjenner bevegelsene mest. Veldig annerledes enn fra de 2 andre som la seg i hodeleie tidlig og jeg stort sett alltid kjente bevegelsene mest oppover i magesekken og lungene :hilarious:

Håper dog vesla har vett til å snu seg i hodeleie i god tid før fødsel...:rolleyes:
 
Mye på sidene og nede. Og gjerne innenfor samme halvtime :hilarious: og ofte så hardt at magen dirrer. Katten som ligger på magen får også spark, noe som han ser ut til å like :p
 
Mye på min høyre side og oppe mot mage, ribbein og lunger - samtidig kjenner jeg hendene hans godt ganske langt nede i magen :) Ligger i hodeleie ❤
 
Sparker veldig lavt her, har vært i sete hele veien. Håper han snur seg snart :rolleyes:
 
Har også en del spark ned mot skambeinet og noe ut mot hoftene. Og litt opp mot ribbeina:p
Full fest ihvertfall:hilarious:
 
Hvor kjenner dere mest spark nå? Høyt/lavt på magen ?
Jeg kjenner mye spark nede på magen, under navlen og ned mot skambeinet og ut mot hoftekammen på høyre side.. akkurat som noe stanger i hoftekammen o_O mistenker att baby ligger mye i tverrleie/sete leie :cool:

Artig å høre hva andre kjenner og tenker :D

Overalt føles det ut som til tider:confused:
Aller mest høyt opp mot ribbeina under brystet..Veldig ubehagelig i grunn og til tider litt vondt. Hu er veldig aktiv på kvelden/natta så det begynner å bli litt plagsomt nå.. Var på ul i dag, og da sa de at hu lå med hodet ned så det stemmer jo godt med at beina går oppover:shy:
 
Fra litt over navelen og ned. Og da er det overalt i det området:wacky: har plutselig begynt å sparke mye ned mot rumpa, det er ikke så digg. Håper han sparer sparkene i ribbeina til han faktisk legger srg med hodet ned :hilarious:
 
Her er det full bevegelse på begge sidene samtidig. Virker som om tverrleie er favoritten foreløpig.
 
Oftest til sidene, og litt fikling lengre ned. Kjenner ofte rygg/rumpe på venstre siden for navlen når hun vrir seg som en kålorm der inne. Virker som hun har en favorittstilling.
 
Her sparker hun mest nedover eller mot sidene. ofte syns jeg at jeg kjenner henne på begge sider samtidig. kanslje hun tar planken inni der? virker som hun liker best å ligge på tvers, eller i seteleie. Men forrige kontroll lå hun faktisk med hodet ned. Men både gangen før og på UL lå hun på tvers.
 
Mer tidsbesparende å svare på hvor jeg ikke kjenner spark, for her kaves det åpenbart i alle retninger. Har de siste minuttene fått slag og spark både i skambein, blære og ribbein, men kan jo åpenbart skylde meg selv for det ettersom jeg valgte musli med syltetøy på til frokost :p Mistenker at mini nyter gooood plass og akter å holde show til siste stund, akkurat som eldstemann gjorde i sin tid :rolleyes::p
 
Varierer veldig syns jeg, perioder kjenner jeg mye over navelen. Nå er det mye nede og på sidene, men syns ikke bevegelsene er like store så sparker nok en del innover også vil jeg tro :happy: jeg har aldri skjønt hva som er hva når babyen holder på.
 
Var på kontroll på fredag og han ligge med hode ned nå. Så her er det mye spark over navlen og på høgre side mest :)
 
Var hos jordmor idag, og hun syntes det kjentes ut som hode lå skrått inn mot hoftekammen, stumpen oppover med ryggen vent mot høyre og føtter/hender på venstre side :)
 
Varierer veldig syns jeg, perioder kjenner jeg mye over navelen. Nå er det mye nede og på sidene, men syns ikke bevegelsene er like store så sparker nok en del innover også vil jeg tro :happy: jeg har aldri skjønt hva som er hva når babyen holder på.
Hadde vært artig å sett livesending fra inne i magen altså :D
 
Back
Topp