ja det var litt kjedelig. Jeg hadde håpet at syklusen ville bli normal raskt, men regna med det ville bli litt kluss etter 11 år på pillaVi har ikke startet og prøve før nå. Jeg slutta på pilla nemlig for å bli kjent med kroppen min før vi begynte og prøve og er veldig glad for det. Jeg begynte nettopp med El-tester i første PP og er på min andre. Jeg er på dag 10 i syklusen så tenker og starte og teste EL fra imorgen av siden syklusen kan være fra 28-40 dager tydeligvis
Har både Babyplan og Clearblue så blir vell en såkalt testetøs
![]()
det var nok lurt, ja! Hadde gjort det samme om vi ikke hadde blitt enige om å starte tidligere enn først planlagt hehe
Haha blir nok testetøs her også 

Har både Babyplan og Clearblue så blir vell en såkalt testetøs 

Noen som har fått partner til og teste kvalitet på svømmerne?

men har andre problemer med syklusen da

gynekologen har troa på samboeren min så vi satser veldig på IVF. Men er ikke sædkvaliteten god så er det flere ulike måter å gå videre på, så da blir det å booke ny time hos gynekologen og lage en plan på hvordan vi vil gjøre det videre 
Men jeg skjønner godt hva du mener med å helst bli gravid i går! Det er liksom der jeg er nå at vi kan strekke oss til siste pp i desember før vi utsetter: så har Max 4 forsøk igjen før vi kaster inn håndkleet
og helst bør det klaffe nå eller neste mnd. Tenker mye pga skolegangen. Skal fullføre en bachelor (går 2 året nå) så mtp barnehage og permisjon hadde det vært det aller beste. Og om vi klaffer sånn ja da er vi heldige! Og uansett om det er han/ho/ ikke binær som blir til, er vi selvsagt glade likevel 
Men skal ikke lyge, rosa og prinsessekjoler, sløyfer og fletting av hår ligger høyt oppe på ønskelisten. 

på godt å vondt for å si det sånn