Påmelding til slankekrigen høsten 2021

Kihera

Forelsket i forumet
Legger ut en påmelding her og tenker at det blir alle mot alle her i år også legger vi ut 10 på topp i stede. Veie dagene kan vi velge selv ut i fra hvordan det passer deg selv men må ha egen fast dag i uka for meg passer det på onsdager. Hvem blir med og hvem vil ha penger som motivasjon feks 100 kr hver de som ikke vil satse penger har ikke mulighet til å vinne penger. Slanke krigen begynner uke 38 hvem er med.
 
Jeg er med (men ikke med penger dag). Onsdag er en fin veiedag
 
Jeg blir med (men satser ikke penger) +! Har vanligvis pleid å ha veiedag fredager, men kan ta det litt etter som. Er jo gøy om vekt meldes inn ikke så langt unna hverandre.
 
Jeg er med! Onsdag passer fint:)
Hvor lenge holder vi på?
 
Jeg er med. Liker best fredag som veiedag. Men bøyer meg for flertallet.

Ikke penger.

Jeg er ikke overvektig. Og nærmer meg målet. Gått jevnt og trutt ned siste halvannet året eller så og håper å nå mål før vinterferien.
 
Jeg er med, var på god vei ned før ferien, men så har det bare gått oppover igjen :(
 
Jeg er med. Liker best fredag som veiedag. Men bøyer meg for flertallet.

Ikke penger.

Jeg er ikke overvektig. Og nærmer meg målet. Gått jevnt og trutt ned siste halvannet året eller så og håper å nå mål før vinterferien.

Er ikke noe problem om du har fredag som veie dag siden 10 på topp lista blir lagt ut på søndager
 
Jeg blir med (men satser ikke penger) +! Har vanligvis pleid å ha veiedag fredager, men kan ta det litt etter som. Er jo gøy om vekt meldes inn ikke så langt unna hverandre.
Er ikke problem om du har veie dag på fredager siden 10 på topp lista blir lagt ut på søndager
 
JEG veier meg ca daglig uansett jeg altså, men regner fremgangen fra fredag til fredag .
 
Jeg er med, men liker helst å veie meg på fredager :)
 
Jeg er med :)
 
Legger ut en påmelding her og tenker at det blir alle mot alle her i år også legger vi ut 10 på topp i stede. Veie dagene kan vi velge selv ut i fra hvordan det passer deg selv men må ha egen fast dag i uka for meg passer det på onsdager. Hvem blir med og hvem vil ha penger som motivasjon feks 100 kr hver de som ikke vil satse penger har ikke mulighet til å vinne penger. Slanke krigen begynner uke 38 hvem er med.

Kan jeg spørre litt hva det går ut på? Skjønner at det handler om å gå ned i vekt da :p
 
Kan jeg spørre litt hva det går ut på? Skjønner at det handler om å gå ned i vekt da :p

Er rett og slett en konkurranse om å gå ned i vekt den som har gått ned mest i prosent vinner er nesten som slanke krigen på tv bare vi har alle mot alle over en hviss tid varigheten kunne vi finne ut sammen tenkte jeg. Tenkte også å ta med aktivitet også i konkurransenxsmile9
 
Er rett og slett en konkurranse om å gå ned i vekt den som har gått ned mest i prosent vinner er nesten som slanke krigen på tv bare vi har alle mot alle over en hviss tid varigheten kunne vi finne ut sammen tenkte jeg. Tenkte også å ta med aktivitet også i konkurransenxsmile9

Okei! Jeg er med :)
 
Husk å levere før-vekt denne uken og så begynner «krigen» neste uke.

@Berlioz
@Mymlen93 @Frk.MammaMor @Shootingstar @Ceccii86

Vet ikke helt om det fungerer å tagge folk her…?
 
Nei, tagging hjelper ikke. Sitering kan hjelpe. Eller pm.

Men når det er skrevet oppstart uke 38 så er det for 99% av folket logisk at ser betyr at man starter, altså startvekt, nettopp uke 38. Ikke at man må gjøre noe før. At det er da det starter = første registrering

Så her må man enten virkelig gå intensivt til verks for å sikre at alle har forstått at oppstsrt uke 38 betyr at man starter uke 37, eller omdefinere det til å faktisk starte uke 38
 
Back
Topp