Anbefaling fra meg

MissIndependent

Gift med forumet
Jenter ,vil bare komme med liten anbefaling til etter fødsel: https://www.fodebagen.no/collections/fodsel/products/nedkjolingsbind?variant=31868092383281

Ble selv anbefalt disse av en veninne,gun sier det er den beste investeringen hun har gjort til tiden etter fødsel.
Jeg har iallefall bestilt og pakket ned i min fødebag,for jeg husker godt tiden etter de to siste fødslene mine hvor hoven og vondt det var nedentil,og skulle ønske jeg visste om disse da:smiley-ashamed008
 
Er kanskje spesielt greit til første fødsel : )
Jeg var egentlig veldig fin form der nede etter andre.. :) men med første hadde jeg vondt i mange uker ><
 
Jeg tror jeg var veldig heldig etter min fødsel for jeg hadde ikke noe spesielt med ubehag nedentil etter fødselen. Det svei litt akkurat når jeg tisset i stingene, men det gikk over på sekunder :)
Men jeg kan skjønne at ikke alle er like heldige som meg og som føler de trenger noe som lindrer :)
 
Godt tips, men fy flate så dyre de var!
 
Godt tips, men fy flate så dyre de var!
Enig, holdt på å bestille de selv for en stund siden, men synes vi har det dyrt nok som det er nå:p
Så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på trikset med å legge vanlige bind/truseinnlegg i fryseren;)
 
Godt tips, men fy flate så dyre de var!
Enig, holdt på å bestille de selv for en stund siden, men synes vi har det dyrt nok som det er nå:p
Så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på trikset med å legge vanlige bind/truseinnlegg i fryseren;)
Sniker fra Desember. Fant flere som selger de videre på Finn hvis de ikke får bruk for alle. De pakkes en og en, så ingen fare for at de er brukt eller åpnet:D
 
Det er nok veldig individuelt om man har noen glede av kjølebind til 300 kroner :eek:
Jeg har ikke hatt behov etter noen av mine fødsler. Etter nummer en var jeg litt hoven nedentil, men det gjorde ikke vondt verken å gå på do, tørke meg eller sitte. Med nummer to var jeg ikke hoven en gang, så for meg hadde disse kjølebindene vært totalt bortkastede penger.
 
Back
Topp